Technologie » Komputery
Oracle Monetization Cloud udostępnia firmom cyfrowym modele oparte na przychodach cyklicznych
Nowa usługa dopełnia funkcjonalność Oracle ERP Cloud i pakietu Oracle CX Cloud, umożliwiając generowanie wpływów na każdym etapie relacji z klientem.
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
Firma Oracle wprowadza na rynek usługę Oracle Monetization Cloud, która pozwoli innowacyjnym przedsiębiorstwom stosować atrakcyjne modele cenowe w epoce handlu cyfrowego. Ta nowa usługa chmurowa przyspiesza wprowadzanie na rynek produktów i usług cyfrowych oraz udostępnianych na zasadzie abonamentu, uwzględniając przy tym całą relację z klientem — od jego pozyskania przez przygotowanie oferty, zaawansowane określanie stawek i rabatów, rozliczanie i niestandardowe fakturowanie - aż po raportowanie.
Przedsiębiorstwa coraz częściej skupiają się na generowaniu przychodów cyklicznych i budowaniu trwałych relacji z klientami przez przechodzenie od zakupów jednorazowych do modeli opartych na powtarzających się transakcjach. W tym celu potrzebują elastycznych narzędzi rozliczeniowych, które ułatwiają dostawcom usług cyfrowych generowanie wpływów z nowych ofert i wyróżnianie swoich usług na rynkach, na których panuje ostra konkurencja. Oracle Monetization Cloud łączy możliwości skalowalnych narzędzi do generowania wpływów z prostotą, elastycznością i bezpieczeństwem platformy Oracle Cloud, przyspieszając wprowadzanie usług cyfrowych na rynek.
Przedsiębiorstwa i dostawcy usług cyfrowych ze wszystkich branż, działający w najróżniejszych segmentach — od hostingu w chmurze przez media cyfrowe po Internet Rzeczy— dążą do szybkiego wprowadzania nowych modeli biznesowych, pozwalających im rywalizować w gospodarce cyfrowej. Niezależnie od tego, czy firmy te zarabiają na samochodach podłączonych do Internetu, używają czujników do gromadzenia i wykorzystywania danych, czy przechodzą na oferowanie swojego oprogramowania jako usługi, w każdym przypadku przeprowadzają transformację cyfrową, która wymaga nowych, elastycznych narzędzi do określania cen, rozliczania, zarządzania przychodami i zarządzania abonentami w czasie rzeczywistym.
„We współczesnym środowisku biznesowym panuje ostra konkurencja, a klienci oczekują możliwości kupowania odpowiednich produktów i usług w dogodnym dla nich momencie i cenie, na jaką ich stać” — powiedział Doug Suriano, wiceprezes Oracle i dyrektor działu Oracle Communications. „Oracle Monetization Cloud pozwala dostawcom usług cyfrowych szybko udostępniać innowacyjne oferty i zapewniać klientom atrakcyjną obsługę, ograniczając przy tym utratę przychodów oraz poprawiając raportowanie finansowe i zgodność z przepisami”.
Użytkownicy Oracle Monetization Cloud mają do dyspozycji następujące korzyści:
• Narzędzia do obsługi cyklu życia — usługa obejmuje cały cykl życia usług abonamentowych, od pozyskiwania abonentów, przez szybkie wprowadzanie i modyfikowanie innowacyjnych ofert, wykorzystywanie elastycznych narzędzi do określania stawek, rabatów i rozliczeń – aż po analizowanie wyników biznesowych w oparciu o zaawansowane raporty.
• Łatwa integracja — nowe, natychmiast gotowe do pracy konektory i standardowe, internetowe interfejsy API SOAP i REST pozwalają firmom bez trudu zintegrować usługę z systemami do obsługi klientów i systemami zaplecza, uwzględniając przy tym rozwiązania Oracle, Chase Paymentech i inne produkty CRM, systemy handlu elektronicznego i ERP oraz bramki płatnicze i podatkowe.
• Ograniczenie ryzyka i kosztów — pełna zgodność ze standardami Payment Card Industry (PCI) i amerykańskimi standardami rachunkowości GAAP oraz stosowne certyfikaty, a także obsługa refakturowania i uznawania siedmiu typów przychodów pozwala klientom zmniejszyć ryzyko, zniwelować utratę przychodów i zadbać o zgodność z kryteriami audytów.
• Pełna gama możliwości generowania wpływów — rozwiązanie do generowania wpływów wchodzi w skład kompleksowej platformy, która obejmuje całą relację z klientem - od nawiązania kontaktu w kanałach społecznościowych przez obserwowanie, przygotowywanie innowacyjnych usług dla nowych abonentów - aż po określanie stawek, rozliczanie, uznawanie przychodów i zapewnianie zgodności z przepisami.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)