Rozrywka » Rozrywka
OMODA & JAECOO przyłącza się do Projektu Plaża TVN 2025
                OMODA & JAECOO została partnerem Projektu Plaża TVN 2025, a w ramach współpracy zaprasza do swoich stref w nadmorskich miasteczkach. Producent nowoczesnych i luksusowych SUV-ów „wjedzie” na po
	
    
	
W lipcu, auta marki OMODA & JAECOO będzie można znaleźć w dwóch miasteczkach wakacyjnego Projektu Plaża TVN: w Świnoujściu (6-7 lipca), a następnie w Kołobrzegu (26-27 lipca). W obu lokalizacjach, na plaży – w ramach większego projektu i wśród innych atrakcji – stanie strefa OMODA & JAECOO. W strefie marki, dostępnej dla wszystkich odwiedzających, będzie można obejrzeć model OMODA 9 Super Hybrid, zagrać na symulatorach sportowych czy w Cornhole, odebrać plażowy upominek lub po prostu odpocząć od upału i się zrelaksować. W niewielkiej odległości od strefy i plaży marka udostępni natomiast modele OMODA 9 Super Hybrid i JAECOO 7 Super Hybrid do jazd testowych.
Wydarzeniom stacjonarnym towarzyszyć będzie kampania telewizyjna – marka OMODA & JAECOO pojawi się w 8-sekundowych billboardach sponsorskich wokół
 programu „Dzień Dobry TVN” (z komunikacją modelu OMODA 9 Super Hybrid).
 Obecność w ramówce śniadaniowego pasma to kolejne działanie, będące częścią szerszej strategii obecności OMODA & JAECOO w mediach ogólnopolskich. Cała kampania wpisuje się w szereg działań mających na celu budowanie rozpoznawalności wśród odbiorców oraz przybliżenia produktu Klientom.
W ramach współpracy z programem „Dzień Dobry TVN” przewidziano również spotkania z ekspertami, którzy w antenowych wejściach poruszą temat komfortu premium i technologii, w kontekście nowoczesnej mobilności oraz wakacyjnego podróżowania.
Strefy OMODA 9 Super Hybrid w miasteczku Projektu Plaża TVN:
Świnoujście 
04-06.07.2025, 09.00-17.00
Plaża od Alei Interferie 
Kołobrzeg 
25-27.07.2025, 09.00-17.00
Plaża od molo naprzeciw SU Bałtyk
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            mstrzykalska | 
 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)