Firma » Finanse
Ogłoszenia prasowe - przedwojenne polisy Prudential
Brytyjski ubezpieczyciel rozpoczął publikację ogłoszeń prasowych skierowanych do potencjalnych spadkobierców. Jest to drugi etap kampanii informacyjno-reklamowej, odwołującej się do przedwojennych polis wystawionych w Polsce przez Prudential. Działający w Polsce od 1927r. Prudential wystawił do wybuchu drugiej wojny światowej 4 623 polisy na życie. Do chwili obecnej świadczenia z przedwojennych polis otrzymało 2 706 spadkobierców ich posiadaczy. Ubezpieczyciel poszukuje informacji mogących pomóc w odnalezieniu spadkobierców posiadaczy pozostałej liczby przedwojennych polis (1 917).
Do tej pory Prudential wypłacił ponad 16 mln funtów szterlingów tytułem odszkodowań z polis wystawionych w II Rzeczpospolitej. Utworzona przez ubezpieczyciela Fundacja Przezorność przekazała od 2003r. ponad 4 mln dolarów amerykańskich na cele społeczne i dobroczynne w Polsce. Środki te pochodziły z polis, co do których firma posiada wiedzę o śmierci właścicieli i spadkobierców. Prudential przed II wojną światową obecny był w Polsce w kilku miastach - Warszawie, Łodzi, Wilnie, Lwowie, Katowicach i Poznaniu, 
 zaś jego centrala w Warszawie mieściła się w najwyższym budynku przedwojennej Polski, do dzisiaj nazywanym „Prudentialem".  Ogłoszenia prasowe ukażą się w ogólnopolskich dziennikach - Gazecie Wyborczej oraz Rzeczpospolitej oraz w tygodniku Polityka. Ogłoszenia ukażą się do połowy kwietnia 2014r. Osoby podejrzewające, iż mogą 
 być spadkobiercami przedwojennych klientów ubezpieczyciela mogą dowiedzieć się jak rozpocząć procedurę wypłaty świadczenia pod adresami serwisów uruchomionych na stronie firmy oraz jej brytyjskiej centrali.
 
         
    	
| Nadesłał:
            Damian Ziaber | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)