Gospodarka » Opakowania
Odra Pak skróci czas obsługi klientów i wprowadzi więcej produktów ekologicznych
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Inwestycję realizuje nowo powołana spółka Odra Pak Logistyka, która będzie zarządzać Magazynem Centralnym także po jego wybudowaniu. Centrum logistyczne powstaje w dwóch etapach.
W pierwszym – zbudowany zostanie magazyn wysokiego składowania o pojemności 2900 miejsc paletowych, budynek dostaw oraz biurowiec o powierzchni ok. 700 m kw. Zakończenie tego etapu inwestycji planowane jest na styczeń 2019 roku. W dalszej kolejności powstanie magazyn na około 4000 miejsc paletowych. W Magazynie Centralnym zatrudnienie znajdzie około 40 osób. Planowany koszt inwestycji to około 14 mln złotych.
Równolegle firma wdraża system informatyczny ERP i WMS oraz opracowuje nową platformę zamówień e-commerce.
– Odra Pak stale reaguje na potrzeby rynku, a wręcz stara się je wyprzedzać. Stąd decyzja o inwestycji w budowę Magazynu Centralnego i wdrożeniu nowych rozwiązań technologicznych. Dzięki temu zwiększymy efektywność i znacznie skrócimy czas obsługi klientów. Wprowadzimy też do sprzedaży więcej produktów ekologicznych, które wkrótce staną się rynkowym standardem – powiedział Radosław Naskręt, prezes Konsorcjum Handlowego Odra Pak.
***
Konsorcjum Handlowe Odra Pak Sp. z o.o., z siedzibą w Bolesławcu, to jedyna ogólnopolska Grupa Zakupowa zrzeszająca hurtownie oraz producentów z branży opakowaniowej, środków czystości, artykułów biurowych, wyposażenia gastronomii, artykułów dekoracyjnych i AGD. Firma istnieje od 20 lat i ma obecnie 35 oddziałów w całej Polsce. Oferuje ponad 15 tysięcy towarów, w tym produkty marki własnej PERFECTO. Firma została czterokrotnie wyróżniona przez „Puls Biznesu” tytułem Gazeli Biznesu.
Więcej informacji o firmie i jej ofercie: www.odrapak.pl
| Nadesłał:
            ADButik | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)