Motoryzacja » Samochody
Odkryj okazje - wyprzedaż rocznika 2015!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W ramach kilkutygodniowych działań promowana jest oferta wyprzedażowa modeli z 2015 roku. Firma korzysta z mediów o dużym zasięgu - stacji radiowych, prasy oraz internetu wraz z kanałami social media.
Podstawowymi celami kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o ofercie wyprzedażowej firmy Mitsubishi i wsparcie sprzedaży popularnych modeli - Mitsubishi ASX, Outlander i Lancer, co zachęci konsumentów do składania wizyt w salonach dealerskich i umawiania się na jazdy próbne.
Kampania wykorzystuje standardowe kanały komunikacyjne - prasę, radio, internet oraz media społecznościowe. Reklama w wersji 30- i 15-sekundowej zostanie emitowana m.in. w Radiu Zet, Radiu Chilli, Radiu Rock oraz w Radiu Złote Przeboje, zostanie również umieszczona na portalach internetowych, takich, jak Onet, Interia i WP. Ponadto Mitsubishi uruchomiło własną infolinię - z każdą osobą, która wyrazi zainteresowanie ofertą wyprzedażową skontaktuje się konsultant, który udzieli dalszych wskazówek i umówi potencjalnego klienta na rozmowę, czy jazdę testową.
Kampania została przygotowana na zlecenie koncernu Mitsubishi Motors Polska przez agencje Starcom, Imagine, Bluerank, Schulz oraz CCIG.
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie http://www.mitsubishi.pl/wyprzedaz2015/.  
  
Kontakt dla przedstawicieli mediów: Kinga Lisowska tel. +48 22 46 31 875, +48 22 46 31 800 w. 175, +48 609 290 133, kinga.lisowska@mitsubishi-motors.pl Zdjęcia wszystkich modeli przeznaczone do publikacji znajdują się w internetowym serwisie prasowym www.press.mitsubishi.pl Dla dziennikarzy przeznaczona jest również strona Mitsubishi Motors Corporation: https://library.mitsubishi-motors.com/contents/
| Nadesłał:
            MonikaKozlowska | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)