Zdrowie » Uroda
Oczyszczenie, tonizacja, nawilżenie – 3-fazowa pielęgnacja tylko z The Body Shop!
Etap pierwszy: oczyszczenie. Marka The Body Shop oferuje nam różne rodzaje kosmetyków, zależnie od rodzaju cery i jej preferencji. Działanie przeciwutleniające oraz odkażające mają m.in. mydełka z węgla bambusowego i zielonej herbaty. Możemy również sięgnąć po płyny z olejkami lub żele micelarne o działaniu kojącym dla cery wrażliwej i naczynkowej np. Camomile Silky Cleansing Oil, Intensely Revitalising Cleansing Oil czy Seaweed Deep Cleansing Gel Wash.
Etap drugi: tonizacja. Blisko 60-70 proc. objętości naszego ciała to woda, dlatego poza regularnym piciem wody, powinniśmy zadbać o nawilżenie cery z zewnątrz. Tonik to zwykle 90 proc. wody, ale jego działanie jest bardzo istotne. Przede wszystkim kosmetyk ureguluje wskaźnik pH skóry, którego naturalny odczyn wynosi między 4,5 a 6. Dzięki niemu unikniemy również podrażnień i pozbędziemy się resztek makijażu. Dla cery tłustej można wybrać tonik o działaniu lekko zwężającym pory i ściągającym, dzięki czemu usunie nadmiar sebum i przywróci cerze równowagę. Do wyboru mamy antybakteryjny z liści zielonej herbaty – Tea Tree Skin Clearing Mattifying Toner, łagodzący z alg morskich - Aloe Calming Toner, o mlecznej konsystencji z wyciągiem z żeń-szenia oraz ryżu – Ginseng and Rice Claryfying Milky Toner czy żelowy tonik na bazie płatków róży – Petal-Soft Gel Toner.
Etap trzeci: nawilżenie. Bez tego kroku ani rusz, dlatego musimy pamiętać, aby uważnie dobrać krem, odpowiadający na wymagania naszej skóry. The Body Shop oferuje szeroką gamę kosmetyków na dzień i na noc, dzięki którym zachowamy świetlistą i odżywioną cerę z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb. Do wyboru mamy m.in. krem z aloesem na dzień i na noc, żelowy krem z wodorostów oraz głęboko nawilżający i ujędrniający krem z linii Roots of Strength.
Ta 3-fazowa pielęgnacja jest podstawą nawilżonej cery oraz uśmiechu na naszych twarzach przez całą dobę!
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)