Społeczeństwo » Społeczeństwo
Obywatelu, pytaj o budżet w Bonarce i głosuj
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Między innymi z myślą o osobach dociekliwych i bez dostępu do urządzeń mobilnych oraz internetu w okresie głosowania prowadzą go pracownicy UMK.
Odpowiadają oni mieszkańcom na pytania związane ze sposobem głosowania, przedstawiają ideę Budżetu Obywatelskiego oraz zachęcają do głosowania. W weekend młodszych odwiedzających przywitają sympatyczny smok oraz lajkonik, z którymi będzie można zrobić sobie zdjęcie w specjalnej fotobudce.
W wyniku głosowania do 30 czerwca mieszkańcy Krakowa wybiorą zadania dzielnicowe i ogólnomiejskie do realizacji w 2017 roku. Mieszkańcy zdecydują tym samym, na co zostanie wydane 11 milionów zł! W głosowaniu mogą wziąć udział mieszkańcy, którzy skończyli 16 lat. Ale nie ma obowiązku zameldowania w Krakowie.
Więcej o Budżecie Obywatelskim, jego celach, podziale środków i samym głosowaniu można też poczytać na stronie internetowej www.budzet.krakow.pl.
BONARKA CITY CENTER
Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze ponad 92 tys. m2 powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3200 samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot" o powierzchni całkowitej 700 m2. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.
| Nadesłał:
            bezstronny22 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)