Społeczeństwo » Społeczeństwo
ObserwatorFinansowy.pl o ekonomii w metrze i autobusach
Dlaczego fakt, że dłużej żyjemy oznacza niższą miesięczna emeryturę? Jak policzyć ile faktycznie da się zarobić na lokacie? Koran zakazuje lichwy – jak więc zarabiają bogate islamskie banki? Dlaczego zbyt niskie ceny są dla nas i gospodarki równie złe, jak za wysokie? To tylko wybrane pytania i zagadnienia, na które odpowiedzi znajdą na ekranach LCD podróżujący komunikacją miejską w Warszawie.
Celem projektu jest popularyzacja konkretnej wiedzy z zakresu ekonomii w sposób ciekawy i inspirujący. Za stronę merytoryczną przedsięwzięcia odpowiada redakcja serwisu ekonomicznego ObserwatorFinansowy.pl, który działa w ramach Narodowego Banku Polskiego. Projekt prowadzony jest wspólnie z należącą do Grupy AMS siecią informacyjno – reklamową CityInfoTV.
- Ekonomia to dziedzina odnosząca się do wielu aspektów naszego codziennego życia dlatego jej znajomość jest tak ważna. Chcemy ją przedstawiać w sposób zrozumiały i interesujący. Ekrany w środkach komunikacji miejskiej to idealny partner do tego typy akcji. Uatrakcyjniając podróż, przykuwają uwagę szerokiej grupy odbiorców - mówi Krzysztof Bień, redaktor naczelny Obserwator Finansowy.pl
Projekt informacyjny prowadzony przez ObserwatorFinansowy.pl rozpoczął się w marcu i potrwa kilka miesięcy.
| Nadesłał:
            Strefa Mediów | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)