Firma » Reklama
Nowy wymiar Banku Pocztowego
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Rok 2011 rozpoczął się niestandardową kampanią outdoorową Banku Pocztowego. Plakaty z hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto" pojawiły się w całej Polsce. Część z nich wzbogacono o dodatkowe, wystające elementy. Kampanię zaplanował dom mediowy MEC Sp. z o.o.
Cityboard Media jest jedną z pierwszych firm na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, która wprowadziła zastosowanie elementów 2D i 3D na nośnikach wielkoformatowych i może się poszczycić bogatym, wieloletnim doświadczeniem w tej materii. Wykorzystanie elementów wystających to wedłu Marty Bryły, pełnomocnika zarządu Cityboard Media najlepsza droga do wyróżnienia marki oraz zachęcenia konsumentów do bliższego zapoznania się z produktem. - Polecamy to rozwiązanie wszystkim klientom, niezależnie od branży - podsumowuje Marta Bryła. Tylko w ubiegłym roku roku na takie rozwiązania zdecydowały się m. in.: blend-a-med, Tchibo, Lech, Orange, Wedel, IKEA czy Tymbark.
Cityboard Media działa na polskim rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktyków reklamy ze środowiskiem naukowym. Firma wielokrotnie doceniana i nagradzana przez klientów i środowisko branżowe. Laureatka pierwszych miejsc w rankingach magazynów MiMP, 4biz, Impact, m. in. czterokrotnie zajęła I miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowywanym przez magazyn Media&Marketing Polska. Dwukrotnie zdobyła nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku 2008 i 2002. Nagrodzona statuetką Business Superbrand w 2008r. Wprowadza na polski rynek outdoorowy proekologiczne innowacje dbając o rozwój firmy i branży w tym kierunku.
Dodatkowych informacji udzielają: Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.plTel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404Cityboard Media Sp. z o.o.Ul. Stawki 200-193 Warszawawww.cityboard.pl Anna KoperAccount ExecutiveMail: anna.koper@agencja21.plTel: 0 22 511 13 85Agencja 21ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawawww.agencja21.pl
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)