Firma » Reklama
Nowy wizerunek dla V33 od TEQUILA
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Celem kampanii przeprowadzanej pod hasłem „O prawdziwą miłość się dba” jest nie tylko budowanie eksperckiego wizerunki marki, ale także nadanie jej emocjonalnego wydźwięku. Kampania obejmuje aktywności w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Akcja potrwa do sierpnia br.
W ramach realizowanych przez agencję działań, na Muratordom.pl pojawił się dział „Miłośnicy drewna V33”, w którym użytkownicy portalu znajdą szereg cennych porad i informacji dotyczących pielęgnacji, ochrony oraz dekoracji drewnianych powierzchni. W działaniach realizowanych we współpracy 
z portalem nacisk został położony przede wszystkim na eksperckość marki. Bardziej emocjonalną stronę V33 pokaże w okresie letnim, kiedy dział „Miłośników drewna V33” pojawi się w nowej odsłonie, wzbogaconej m.in. o konkurs dla użytkowników produktów marki V33. Obu etapom akcji wizerunkowej będzie towarzyszyła internetowa kampania wsparcia.
TEQUILA jest autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii kampanii. Agencja odpowiada również za plan działań w punkcie sprzedaży, w tym za niestandardowe materiały POS, dostosowane do nowego wizerunku marki V33, oraz za projekty materiałów internetowych. Produkcją wszystkich nośników bannerowych zajął się E-Graphics. Media zakupił Media Direction OMD.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca 
w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, L’Oreal.
    
    	
| Nadesłał:
            joannat | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)