Technologie » AGD - RTV
Nowy świat lodówek
Współczesną wizytówką Amiki stał się design. Budzący zachwyt, doceniany jak świat długi i szeroki i wielokrotnie nagradzany w kraju i za granicą. Wyróżnia ją zdecydowanie od innych, dlatego można mówić o czymś naprawdę wyjątkowym. Nowe sprzęty cieszą oko i napawają dumą – bo oto w swoim domu, a nie za siedmioma górami, siedmioma rzekami i siedmioma lasami można mieć coś, co jest trendy i na topie, a w dodatku dostępne dla bardzo szerokiego grona użytkowników. Szlak przetarły piekarniki, z których Amica słynie od lat – zwłaszcza najnowsza linia Integra. Mamy bowiem do czynienia z firmą, która jest uznawana za eksperta w zakresie sprzętu grzejnego, a także z marką, jaka jest obdarzana najwyższym zaufaniem konsumentów. Teraz przyszła kolej na pozostałe urządzenia AGD.
Wyjątkowy design nowych lodówek nie tylko je wyróżnia. Robi wprost niesamowite wrażenie. Proszę sobie bowiem wyobrazić poczciwą domową chłodziarkę ze szklanymi drzwiami, ale nie takimi przezroczystymi, jak te urządzenia z napojami w sklepach czy lokalach gastronomicznych, tylko białymi lub czarnymi, do wyboru. Z uwagi na takie tworzywo linię nowych lodówek można połączyć z kompletną linią sprzętu grzejnego Amiki – piekarnikiem, płytą i okapem. W ten sposób uzyska się jednolitość i harmonię, co jest niezwykle istotne w przypadku idealnej nowoczesnej kuchni. To znaczy takiej, która jest zaplanowana i wykonana z głową dla potrzeb użytkownika, a nie skomponowana z przypadkowych elementów gromadzonych przez lata albo nawet pokolenia.
W  zestawieniu z konkurencją – poza  oczywiście wspomnianym designem –  przewagę daje Amice funkcjonalność  sprzętu i najwyższa jakość  wykonania. Połączenie nowoczesnego designu z  technologią to  inteligentny styl, rozpoznawalny dla coraz szerszego  kręgu odbiorców.  Nowa oferta lodówek to kolejny jego przejaw. Może ona  nieźle na rynku  zamieszać, tak jak to stało się z piekarnikami, gdzie  komunikację  dotyczącą programatora Smart połączono z inteligentną grą  Agnieszki  Radwańskiej. Już wtedy było wiadomo, że Amica nie powiedziała  jeszcze  ostatniego słowa. Więcej – wszystko wskazywało na to, że tak to  się na  dobre dopiero zaczyna. To naprawdę nowy lepszy świat.
Amica 
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)