Technologie » Komputery
Nowy Program Partnerski Xerox
Nowa odsłona Programu Partnerskiego ma zrewolucjonizować sposób współpracy firmy z Partnerami. Dostaną oni do rąk narzędzia, dzięki którym łatwiej będzie im zarządzać sprzedażą urządzeń Xerox. To m.in. dostęp do platformy SMART, która automatycznie generuje oferty i plasuje je w porównywarce rynkowej. Producent postawił także na serię spotkań Discovery Events, prezentujących ofertę biznesową, a także Digital marketing, pomagających Partnerom promować swoją ofertę w internecie. Jak twierdzą przedstawiciele Xerox, zasady Programu są bardzo przemyślane, a jego opracowywanie trwało od pewnego czasu.
- Nowy Program Partnerski to gwarancja wsparcia przez większy zespół specjalistów obsługujących Partnerów z segmentu Channel Managed Print Services. W naszej ofercie znajdą się też działania z zakresu promocji urządzeń A3 dla Document Technology Partners i sprzedaż urządzeń A4 z materiałami eksploatacyjnymi dla grupy Authorised Resellers. Dalej nie przestajemy kierować naszych produktów A4 do szerokiego rynku – wymienia Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director, Xerox Polska.
Osoby uczestniczące w Programie Partnerskim mogą liczyć na wyższe niż dotychczas backrabaty i większe wsparcie marketingowe.
- Nowością jest wyposażenie Partnerów w narzędzie w postaci platformy CRM. Xerox chce maksymalnie uprościć współpracę Partnerów z końcowymi klientami, dlatego do ich rąk oddajemy aplikację Showpad, która ułatwia dostęp do materiałów marketingowych – dodaje Dagmara Pomirska, Indirect Channel Sales & Marketing Director.
| Nadesłał:
            Linkleaders | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)