Kultura » Kultura
Nowy krasnal przyleciał do Wrocławia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Krasnal Lotnik – bo tak roboczo został nazwany – pojawił się w poprzedni weekend. Pracownicy CH Borek przygotowali dla niego specjalny pas startowy. Jedno jest pewne: kocha robić zakupy. Klienci na pewno będą mogli go spotkać za każdym razem, kiedy wybiorą się do sklepów.
Skąd wziął się krasnal, który kocha latać samolotem? Otóż Lotnik od dawna słynął z zamiłowania do majsterkowania. W swoim warsztacie opracowywał wciąż nowe wynalazki. Fascynacja da Vinci'm i braćmi Wright, obudziła w nim miłość do latania. Od tamtej pory każdą wolną chwilę spędzał na konstruowaniu maszyny, która pozwoliłaby mu wzlecieć w przestworza. Po wielu próbach spełnił swoje marzenie. Udał się w wielki świat, by sprawdzić, jak żyją ludzie. Wrocław najbardziej przypadł do gustu krasnalowi. Oczarowały go piękne świąteczne ozdoby, uśmiechnięci ludzie i ciche dźwięki kolęd. Kiedy zatęskni zawsze może wrócić do swoich przyjaciół i rodziny. Pracownicy CH Borek mówią, że od czasu do czasu odwiedza swoich najbliższych, jednak na co dzień pomaga im w pracy. Lotnik to ich dobry duch.
Więcej informacji na stronie internetowej: www.galeria-borek.pl. 
CH Borek
Wrocławskie Centrum Handlowe Borek o powierzchni najmu ponad 37 000 mkw zostało otwarte w październiku 1999 roku. Na terenie centrum mieści się hipermarket Carrefour oraz przestronna galeria handlowa mieszcząca ponad 70 lokali handlowych. Najwięksi najemcy to Intersport, Reserved, RTV Euro AGD. Ponadto na obszernym parkingu przed centrum znajduje się blisko 1300 miejsc parkingowych.    
    	
| Nadesłał:
            redakcja123 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)