Gospodarka » Żywność
Nowy, egzotyczny 7 Days Double na wiosnę!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kombinacja dwóch smaków nadzienia w jednym rogalu to jeszcze nie wszystko. Dopełnieniem kokosowo–kakaowego wnętrza jest bowiem ciasto… z dodatkiem wiórków kokosowych. Nowy 7 Days Double to przekąska o prawdziwie egzotycznym smaku, która od teraz może nam towarzyszyć na co dzień – zaspokajając w przyjemny sposób głód w szkole, pracy, albo podróży.
Nowy 7 Days Double to posmak lata, zapowiedź wymarzonych wakacji pod palmami oraz egzotycznych przygód, ale przede wszystkim – odpowiedź na oczekiwania i potrzeby naszych konsumentów. Mamy nadzieję, że smak kokosowo-kakaowy podbije serca i podniebienia fanów słodkich, pożywnych przekąsek – powiedziała Alina Baniecka, dyrektor marketingu Chipita Poland.
Telewizyjna kampania reklamowa produktu potrwa od 20 kwietnia do połowy czerwca 2012 roku i obejmie takie stacje jak: Polsat (wraz z kanałami tematycznymi), TV4, Super Stacja, At Max Young, 4 Fun Rebel i Discovery. Spoty wyprodukowała agencja Stefi Productions, autorem scenariusza jest firma Spot JWT Ateny. Za kreacje w Internecie oraz działania na stronie 7 Days i profilu Facebook odpowiada LOWE GGK (Lowe Poland).
7 Days Double to znakomite połączenie smacznej przekąski z pożywnym posiłkiem – teraz w nowej, podwójnie egzotycznej odsłonie.
Kontakt dla mediów
Kinga Karelus
 Agencja 21
 tel. +48 22 511 13 84
 E-mail: kinga.karelus@agencja21.pl  
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)