Dom » Wnętrza
Nowy dyrektor w Candy Hoover Polska
Rafał Dziedzic ma 38 lat, ukończył Szkołę Wyższą im. Pawła Włodkowica w Płocku. Posiada 14-letnie doświadczenie zdobyte w branży AGD/RTV zarówno w firmach wchodzących na rynek Polski jak i w dużych korporacjach (Aiwa, Philips, Sony). Zanim dołączył do Candy Hoover Polska zajmował stanowisko Dyrektora Generalnego Funai na Europę Środkowo-Wschodnią.
„Jest mi bardzo miło, że mogłem dołączyć do rodziny Candy Hoover. Marki te są bowiem dobrze znane na rynku polskim i dostrzegam ich ogromny potencjał. Wysoce konkurencyjny rynek polski jest jednocześnie największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej. Wnoszę do Candy Hoover Polska moje doświadczenie w zarządzaniu markami, które łączą w sobie wysoką jakość, nowoczesne wzornictwo, łatwość obsługi i przystępną cenę. Strategia dwóch marek daje nam możliwość odpowiedzi na potrzeby szerszej liczby odbiorców. Cieszę się, że mogę podjąć wyzwania postawione mi przez Candy Hoover” – powiedział Rafał Dziedzic.
Więcej informacji o firmie
Candy Hoover Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Candy, czołowego producenta i dostawcy urządzeń AGD, które na rynku polskim występują pod markami Hoover i Candy. W ofercie firmy znajdują się urządzenia wolnostojące, urządzenia do zabudowy oraz odkurzacze. Najważniejsze atuty firmy to otwartość na najnowsze technologie, dbałość o atrakcyjny design produktów oraz zachowanie wartości ekologicznych. Więcej informacji dostępnych jest na stronach: www.candy.pl i www.hoover.pl.
| Nadesłał:
            PlanetPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)