Zdrowie » Dziecko
Nowość od Danio! Danio na wynos - zgładzenie Małego Głoda jeszcze nigdy nie było takie proste!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
„Produkt jest odpowiedzią na potrzeby związane z coraz szybszym tempem życia. Danio na wynos - idealnie wpisuje się w trend jedzenia „on the go", zaspokajając równocześnie potrzeby żywieniowe młodzieży. Pożywny i pełnowartościowy produkt mleczny, który dzięki swojej innowacyjnej formule można mieć przy sobie przez większą część dnia" - komentuje wprowadzenie na rynek nowego produktu Ewa Gayny, kierownik ds. relacji zewnętrznych i komunikacji, Danone.
Premiera nowego produktu wsparta zostanie kampanią reklamową, aktywnościami w sklepach oraz konkursem na stronie internetowej www.danio.com.pl. Każdy uczestnik konkursu otrzyma spersonalizowany komiks o przygodach Jego dziecka, które bohatersko pokonuje Małego Głoda. Nagrodą główną w konkursie jest rodzinny wyjazd do parku rozrywki pod Paryżem.
Spot reklamujący nową tajną broń na Małego Głoda można obejrzeć pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=L2D7i28I6VQ.
Waniliowe Danio na wynos dostępny jest pojemność 140 g i kosztuje ok 2,49 zł.
*Danone za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie sierpień 2014- lipiec 2015 w kategorii serków homogenizowanych
Nadesłał:
Grzes33
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)