Firma » Reklama
Nowi wydawcy w portfolio mail-media
Mail-media rozpoczęło współpracę w zakresie kampanii e-mailingowych 
z Schober Group i Reader's Digest.
Schober Group jest europejskim dostawcą baz danych, list adresowych 
i systemów baz danych. Pomaga firmom w dążeniu do optymalizacji obrotów 
i zysków, dostarczając informacji o klientach oraz o całym rynku. 
Reader’s Digest znajduje się obecnie w czołówce firm wydawniczych w kraju. Jest liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
Współpraca mail-media z dwoma nowymi wydawcami obejmuje zakup kampanii mailingowych oraz monitoring kampanii. Tym samym, Schober Group i Reader's Digest dołączyły do ponad 500 wydawców współpracujących z domem mediowym mail-media.
O firmie:
Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, mail-media realizuje dla klientów kampanie PPC w wyszukiwarkach i platformach społecznościowych, a także oferuje działania z zakresu performance marketingu. Mail-media należy do grupy kapitałowej SARE SA, lidera e-mail marketingu w Polsce. W swoich kampaniach wykorzystuje know-how i technologię SARE do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych. W chwili obecnej mail-media posiada w swojej ofercie bazy e-mailingowe ponadwww.mail-media.pl, https://www.facebook.com/mailmedia
Kontakt dla mediów: Agata Górnicka, Triple PRul. Leszno 8 lok. 28, 01-192 Warszawa22 216 54 20agata.gornicka@triplepr.pl, www.triplepr.pl
| Nadesłał:
            nina.biadun@triplepr.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)