Firma » Biznes
Nowe wyzwania, nowe kompetencje w Hoop Polska
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 
Strategia Hoop Polska zakłada  w ciągu następnych kilku lat  uzyskanie pozycji jednego z trzech największych graczy w każdej z  kategorii napojów bezalkoholowych na rynku. 
–  Aby osiągnąć nowe  cele,  nadszedł czas na kompleksowe efektywne działania – mówi Prezes  Martin Mateáš. – Dlatego uruchamiamy projekt szkoleniowy, który od teraz  do kwietnia 2013 r. obejmie ponad 600 pracowników ze wszystkich działów  i zakładów Hoop Polska. 
 
Pracownicy zakładów produkcyjnych będą  się uczyć, jak lepiej koncentrować się na celach i sprawniej zarządzać  czasem pracy oraz podnosić jakość współpracy w zespołach. Trening  handlowców będzie skoncentrowany na kompetencjach negocjacyjnych oraz  nastawieniu na klienta. Pracownicy administracji będą rozwijać swoją  orientację na cele, a marketing –  kreatywność i myślenie koncepcyjne. 
 
–  Projekt szkoleniowy zakrojony na tak szeroką skalę to szansa nie tylko  dla firmy, ale dla każdego z jej pracowników – mówi Dyrektor Personalny  Hoop Polska Katarzyna Gutmańska. – Nowe umiejętności ułatwią pracownikom  realizację ich indywidualnych celów i wyznaczonych zadań, ściśle  związanych ze strategią i wizją firmy. 
 
Szczególne miejsce w  projekcie zajmują pracownicy, którzy przekroczyli wiek 45 lat. Będą  mogli skorzystać z indywidualnego doradztwa zawodowego, które ułatwi im  czerpanie satysfakcji z pracy i pozostanie aktywnymi zawodowo, tak długo  jak zechcą. 
W zakładach produkcyjnych w Grodzisku  Wielkopolskim, Bielsku Podlaskim i Kutnie rozpoczął się właśnie projekt  badawczy (seria indywidualnych wywiadów), który pozwoli zidentyfikować  potrzeby rozwojowe pracowników po 45 roku życia. Raport z badania  zostanie opublikowany w  miesiącach letnich. 
 
W maju i czerwcu  br. rozpoczną się szkolenia dla pracowników zakładów produkcyjnych. Tuż  po wakacjach szkoleniami zostaną objęci pracownicy Działu Sprzedaży. 
 
 
–  Pierwszych rezultatów szkoleń w zakładach produkcyjnych spodziewamy się  już pod koniec wakacji – mówi Małgorzata Kosińska-Wencław,  odpowiedzialna za projekt w firmie Hoop Polska – Będziemy badać zmiany w  sposobie działania przeszkolonych pracowników i  poprawę  wskaźników  biznesowych.
Projekt szkoleniowy jest współfinansowany przez  Europejski Fundusz Społeczny. Szkolenia prowadzą dla Hoop Polska firmy  DOOR Group oraz ISB Consulting. 
Hoop Polska Sp. z o.o. wchodząca w skład grupy Kofola S.A. jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 3 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia blisko 750 pracowników.
Portfolio produktów obejmuje m.in. napój Hoop Cola, soczyste napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola o intensywnym smaku dojrzałych owoców, napój energetyzujący R20 oraz krystalicznie czyste wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
Prezesem Zarządu Hoop Polska Sp. z o.o jest Martin Mateáš. W skład zarządu wchodzi również Simona Nováková - Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy spółki oraz Członkowie Zarządu: Marek Kmiecik – Dyrektor Marketingu i Rene Nowotny – Dyrektor Operacyjny.
HOOP Polska
Więcej informacji Hoop Polska (PRESS BOX)
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)