Dom » Budownictwo
Nowe salony dołączyły do sieci KRISHOME

 To  efekt przyjętej strategii spółki skoncentrowanej na tworzeniu salonów  oferujących pełną obsługę inwestycji w zakresie stolarki otworowej.  
W pierwszym kwartale 2018 roku sieć powiększyła się o kolejne punkty na mapie salonów KRISHOME – Brameo (Konstancin-Jeziorna), Bramika (Turek), Budmax (Przemyśl), Horyzont (Starogard Gdański), MM System (Elbląg), Radbud (Puławy) oraz Domy Oszczędne  (Golub-Dobrzyń). Wszystkie salony są oznakowanie zgodne z wypracowanymi  standardami przy jednoczesnym zachowaniu własnej identyfikacji  wizualnej partnera. To ukłon w stronę dobrych, długofalowych relacji.
Założeniem  przyświecającym firmie KRISPOL podczas projektowania produktu  biznesowego, jakim jest KRISHOME, było stworzenie miejsca, w którym  dostępna jest pełna usługa wyposażenia inwestycji w stolarkę otworową  wraz z profesjonalnym doradztwem, montażem oraz usługą serwisowo –  gwarancyjną. 
Pomysł został bardzo dobrze przyjęty przez obecnych oraz potencjalnych partnerów biznesowych firmy.
- Sieć  salonów KRISHOME to odpowiedź KRISPOL na potrzeby konsumenta nowej  generacji – ceniącego czas, poszukującego kompleksowych usług dostępnych  w jednym miejscu i wspartych profesjonalną poradą eksperta. Celem,  który nam przyświecał podczas tworzenia sieci KRISHOME była przede  wszystkim chęć zaspokojenia dwóch potrzeb. Z jednej strony potrzeby  dilera, żeby zdjąć z jego barków konieczność analizowania i  organizowania wszystkich dostaw w jednym terminie. A z drugiej potrzebę  konsumenta, by dostać kompatybilne produkty spójne technologicznie i  stylistycznie. Takie holistyczne podejście pozwala nam spojrzeć na  stolarkę  z nowej perspektywy: nie jak na odrębne elementy układanki,  ale sieć naczyń połączonych i wzajemnie powiązanych. Taka wizja jest  atrakcyjna także dla naszych obecnych i przyszłych partnerów ponieważ  mogą dywersyfikować wachlarz oferowanych produktów. – tłumaczy Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej, KRISPOL.
KRISPOL  stawia nie tylko na rozwój sieci, ale także na podnoszenie kompetencji  pracowników salonów poprzez cykliczny udział w szkoleniach m.in. z zakresu sprzedaży kompletu produktów. Aktualne szkolenia przybrały formę roadshow. Odbyły się w pięciu miastach: Swarzędzu, Garwolinie, Grudziądzu, Toruniu i Krakowie. Dzięki temu spotkania odbywają się w niewielkich grupach i mają charakter warsztatowy. Służą przede wszystkim rozwojowi kompetencji miękkich w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, która zawsze była ważna dla marki KRISPOL. 
KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi wejściowe.
KRISPOL
press box
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)