Firma » Bankowość
Nowe możliwości dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Aplikacja umożliwia również uzyskanie m.in. informacji dot. promowanych produktów, profilu konsumentów, kanałów dystrybucji informacji, a także wyglądu ofert. Dostępne są również komentarze panelistów odnośnie zebranych danych, które umożliwiają ocenę poziomu zainteresowania ofertami przez klientów. Wykorzystując usługę, firmy mogą podjąć właściwe decyzje o zmianie lub dobraniu odpowiednich działań odnośnie promocji własnego produktu. Poprzez interfejs raportowanie gwarantuje m.in. podgląd plików graficznych (skany, zrzuty ekranu, zdjęcia), możliwość zdefiniowania i stworzenie zestawień analitycznych oraz filtrowanie zwartości w trybie graficznym i analitycznym. – Nasza usługa jest pierwszą tego typu aplikacją na rynku. Obecnie służy ona branży ubezpieczeniowej i bankowej, ale w najbliższym czasie zostanie również udostępniona telekomunikacji, energetyce, usługom leasingowym, sklepom internetowym i tradycyjnym oraz szkołom języków obcych. Jedną z firm, która już doceniła zalety aplikacji jest Grupa Allianz, a kilka innych przedsiębiorstw właśnie testuje nowe rozwiązania, mówi Beata Pałczyńska-Łukawska - odpowiedzialna za projekt w agencji badawczej ABR SESTA.
Wszelkie dane, które zawiera aplikacja Direct Marketing, są na bieżąco dostarczane przez 50 panelistów (docelowo planowanych jest 500). Obejmują one m.in. e-mailing, newslettery, materiały promocyjne przesyłane drogą elektroniczną oraz pocztą tradycyjną, akcje specjalne i lojalnościowe, oferty promocyjne i propozycje nowych produktów.
Usługa Direct Marketing jest płatna na zasadzie  miesięcznego abonamentu. Istnieje również możliwość bezpłatnego  testowania usługi przez 30 dni. 
    
    	
		Nadesłał:
            Paweł Kajetanowicz 
	 | 
	

						NOWOŚĆ! Proszki i grysy z owoców i warzyw liofilizowanych KRESTO – naturalny kolor w Twojej kuchni			
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)