Gospodarka » Żywność
Nowe limitowane Campari z etykietą projektu Ugo Nespolo
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowa limitowana etykieta jest współczesną adaptacją oryginalnego projektu wykonanego w 1921 roku przez Cappiello na zlecenie Davide Campari.
Ugo Nespolo w swojej autorskiej wersji Campari 2012 wykorzystał mocno nasycone, soczyste barwy, nowoczesną linię oraz elementy graficzne charakterystyczna dla własnej twórczości.
"Po 20-letniej współpracy z marką Campari mam wrażenie, że w pełni kompleksowo i głęboko rozumiem jej wartości. To prawdziwy zaszczyt dla mnie, że zostałem poproszony o stworzenie mojej interpretacji legendarnej etykiety “Spiritello” stworzonej przed laty przez Leonetto Cappiello.” - mówi Ugo Nespolo.
Stworzenie kolejnej limitowanej etykiety w historii Campari pokazuje, że jest to marka nowoczesna, podążająca zgodnie z nowymi trendami oraz podkreślająca swój wieloletni związek ze sztuką. Tworzenie serii limitowanych etykiet od lat pozwala tej znanej włoskiej marce popularyzować znanych artystów i różne nurty art wśród masowego odbiorcy.
"Edycja limitowanej etykiety Campari 2012 jest hołdem dla oryginalnej „Spiritello” stworzonej ponad 90 lat temu przez Leonetto Cappiello. Jest to prawdziwy kamień milowy w historii firmy Campari doceniającej sztukę i teraz jest na stałe widoczny w Galerii Campari. Nowa etykieta jest efektowna, kolorowa i nowoczesna zarazem, jesteśmy pewni, że przyciągnie wzrok konsumentów.” – podkreśla Andrea Conzonato, dyrektor ds. marketingu, Gruppo Campari
„Marce Campari zawsze bliska była sztuka i design. Poprzez naszą nową etykietę chcemy podkreślić ducha marki i sprawić, by wyjątkowa sztuka stała się ogólnie dostępna, a także pragniemy celebrować nowy wizerunek Campari. Projekt doskonale odzwierciedla istotę Campari oraz sposób, w jaki ludzie delektują się tym trunkiem w towarzystwie swoich przyjaciół.” – dodaje.
Współczesne dzieło Nespolo będzie można oglądać w mediolańskiej Galleria Campari w części „Hall of Fame” obok szeregu innych klasycznych dzieł stworzonych dla marki w ciągu ostatniego stulecia.
| Nadesłał:
            XRS PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)