Gospodarka » Żywność
Nowe Karmi wie czego potrzeba kobietom
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Z myślą o wieczornych chwilach wytchnienia i relaksu marka bezalkoholowego piwa Karmi przygotowała dwa nowe wyborne smaki - Żurawinowy i Tiramisu. Dołączą one do cenionego przez panie od lat Karmi Classic. Nowe smukłe butelki o opływowych kształtach idealnie pasują do delikatnych kobiecych dłoni. 
Wyobraźmy sobie, że dzień dobiegł końca, telefon wreszcie milczy, a na nas czeka już tylko wygodna kanapa i eksplozja orzeźwiającego wytchnienia zamknięta w ulubionym piwie – bezalkoholowym Karmi Classic, Tiramisu lub Żurawina. Chwile, które możemy poświęcić wyłącznie sobie nie zdarzają się zbyt często. Warto więc nauczyć się je celebrować 
i wypełniać małymi przyjemnościami, które są w stanie zdziałać prawdziwe cuda.
„Taką drobną przyjemnością może być coś pozornie banalnego, jak relaksująca maseczka na twarz, czy po prostu dobra książka i coś… specjalnego” – mówi Agnieszka Podgórska, Brand Manager marki Karmi. 
“Pragnąc umilić sobie spokojny wieczór w domu i odgrodzić się lekką pianką przyjemności od codziennej rutyny, skosztujmy aksamitnego, pysznego Karmi. Od lipca  dostępne w trzech wyjątkowych smakach – znanym i lubianym Classic oraz dwóch nowych wariantach, Żurawina 
i Tiramisu.” – dodaje Agnieszka Podgórska. 
Karmi Żurawina jest ciemnym, karmelowym piwem. Jego oryginalny, żurawinowy smak powoduje, że jest doskonałym wyborem dla kobiet preferujących w piwie owocowe akcenty. Ciekawą propozycją dla poszukiwaczek wyrafinowanych smaków i delikatnych nut słodyczy jest Karmi Tiramisu o smaku popularnego, włoskiego deseru. Z kolei idealnym piwem dla kobiet lubiących klasyczne smaki jest Karmi Classic.
Niezależnie od tego który z wariantów zostanie wybrany, Karmi wypełni wieczorne chwile - jest przyjemnością samą w sobie, tak jak dobra muzyka lub książka, relaksująca kąpiel, czy po prostu miękki dotyk poduszki. 
Karmi dostępne jest w sprzedaży od początku lipca, w sugerowanej cenie detalicznej ok. 3 zł. za butelkę o pojemności 0,4l.
Poznaj nowe warianty Karmi na www.facebook.com/KarmiPL i www.karmi.pl
Rozszerzeniu oferty Karmi od 1 lipca towarzyszyć będzie kampania telewizyjna w TVP, Polsacie, kobiecych kanałach tematycznych TVN oraz na platformie VOD. W spotach został wykorzystany przebój muzyczny „So good to be me” Chris’a Malinchaka i Marvina Gay’a, a za reżyserię odpowiadał Mehdi Norowzian, który na swoim koncie ma wiele światowych reklam, jak również nominację do Oscara za film krótkometrażowy.
Więcej informacji udzielają:
Carlsberg Polska
Beata Ptaszyńska-Jedynak
Dyrektor ds. komunikacji 
Tel.+48 22 543 14 50, 
Mob +48 602 411 680
Beata.Jedynak@carlsberg.pl
WALK PR
Marta Witecka
Account Executive
Tel. +48 22 379 25 51
Mob +48503825027
Marta.Witecka@walk.pl 
Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 20% (dane za rok 2013), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu, zaś łączne zatrudnienie w Polsce wynosi ponad 1300 pracowników. Od roku 2012 do portfolio Carlsberg Polska dołączyły również takie marki jak Grimbergen, piwa Sezonowe Okocim oraz Okocim Radler. 
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            WalkPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)