Moda » Bielizna
Nowe, jesienne witryny w Galerii Grafitt
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Projektanci na sezon jesień-zima 2018/19 zabierają nas w sentymentalną podróż do lat 90 i lansują, ogromne logotypy, torebki z monogramami, cętki i paski zebry. Do łask projektantów powróciły także neony oraz skórzane sukienki. Kreatorzy postanowili również przemycić trochę wiosny na zbliżające się chłodniejsze dni. - W nowym sezonie nadal będziemy nosić kwiaty na sukienkach. Zarówno pastelowe, jak i te w energetycznych barwach. Mocnym trendem będą również malarskie printy. – mówi Edyta Wojewódka, kierowniczka sklepu Deni Cler w Galerii Grafitt.
Z racji zbliżającej się jesieni, trzeba także pomyśleć także o okryciu wierzchnim. Jeśli chcesz być modna w tym sezonie, koniecznie wybierz płaszcz lub pelerynę w klasycznych ciepłych tonach rudości, sjeny palonej, ochry oraz czekoladowego brązu. Najlepiej, by był to płaszcze sięgające do kostek, takie modele znajdziesz między innymi w salonie Hexeline. Jeżeli chodzi o zestawienia odzieży, to jednym z aktualnych trendów będzie ubiór warstwowy, na tzw. „cebulkę”. Najlepiej, by warstwy miały różne długości, dzięki czemu podkreślimy je – a o to chodzi. Komponując stylizację możecie dać się ponieść wyobraźni i łączyć ze sobą zupełnie niepasujące do siebie kolory i wzory, dokładnie w sposób jak zrobił to między innymi Demna Gvasalia. Natomiast Panowie, którzy w nowym, jesienno-zimowym sezonie chcą wyglądać modnie i elegancko, koniecznie muszą zajrzeć do salonu Men garnitury, gdzie marka OLYMP już prezentuje trzy interesujące linie koszul. Pierwsza z nich nazwana została In Progress, czyli – w ciągłym rozwoju. Prezentuje koszule skrojone na miarę, uszyte z innowacyjnych tkanin. Druga linia East Village skrzyżowanie trendów miasta, przedmieść i sielskich uroków wsi, które w efekcie dają kolory ziemi ożywione jasnymi tonami światła. W przypadku Retro Ski, została ona zainspirowana sportem i odzieżą typu streetwear. Łączy w sobie elementy mody narciarskiej, jaka była popularna w latach 70-tych w alpejskich kurortach.
| Nadesłał:
            MilenaPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)