Rozrywka » Rozrywka
Nowa ramówka w Eska TV
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
„Nowa, letnia ramówka jest jeszcze dynamiczniejsza i bardziej interaktywna niż przez resztę roku – mówi Igor Nurczyński, Dyrektor Programowy ESKA TV – skupiliśmy się na tym, aby dobrać muzykę, która świetnie pasuje do letniego klimatu. Będzie w niej dużo energii napędzającej do zabawy, ale będą tez pasma dla pragnących relaksu całość prowadzona przez nasze najpiękniejsze prezenterki – Olę i Kasię”.
Program Summer City, bo o nim mowa, będzie obecny na antenie ESKA TV codziennie od 10 do 14 i od 20 do północy. „Chcemy być blisko naszych widzów, dlatego program nagrywamy również na polskich plażach. Warto więc szukać naszej ekipy z kamerą…” – mowi Maciej Domagała, Dyrektor Zarządzający ESKA TV.
Również codziennie swoja premierę będzie miał program ESKA TV News, dzięki któremu można dowiedzieć się co w świecie celebrytów i show biznesu piszczy, żeby potem zabłysnąc wiedzą wśród znajomych..
Dla tyych, dla których Internet to naturalne środowisko życia ESKA TV przygotowała Fejslistę. To program, który współtworzą widzowie poprzez głosowanie na ulubione kawałki na fanpage'u ESKA TV na facebooku. Dzięki temu to najlepiej dopasowany muzycznie program dla wszystkich, którzy mają swój profil na Fecebook’u.
”Zmieniliśmy również oprawę stacji na nowocześniejszą i wakacyjną – mówi Igor Nurczynski, Dyrektor Programowy ESKA TV – dzięki współpracy z utytuowanym domem produkcyjnym możemy się pochwalić oprawą stacji na światowym poziomie, co zresztą zauważyli już nasi konkurenci i również wprowadzają zmiany...”
„Jesteśmy stacją, która cały czas się zmienia, bo zmienia się świat i nasi widzowie. Nasze pojawienie się na pozycji nr 1 w grupie kanałów muzycznych to pokazuje (SHR% w okresie 25.06 – 01.07, grupa 16-49 na podstawie badań Nielsen Audience Measurement) i mam nadzieję, że ten trend się utrzyma”.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)