Firma » Praca
Nowa osoba w SALES LINK
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nessel będzie odpowiedzialny za wdrażanie koncepcji strategicznych na poziomie kreatywnym oraz zarządzanie pracą działu kreacji.
Stworzenie nowego stanowiska w strukturze agencji SALES LINK ma na celu wzmocnienie obszaru planowania strategicznego, a co za tym idzie poszerzenie kompetencji firmy w tym zakresie. Do obowiązków Szymona Nessela będzie należało m.in. zarządzanie pracą działu kreacji, współpraca z domami mediowymi w zakresie tworzenia planów komunikacyjnych, nadzór nad realizacją badań marketingowych, prace analityczne oraz bliska współpraca z działem kreacji.
Nessel z branżą reklamową związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej pracował m.in. w agencji Albedo Marketing, GPD Advertising oraz TEQUILA. Portfolio jego klientów to m.in.: Kulczyk Tradex (AUDI), BZ WBK, Rockwool Polska oraz Kompania Piwowarska S.A. (Tyskie, Lech Pils). Jest absolwentem ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (specjalizacja Public Relations). Ukończył także studia podyplomowe z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Jego pasją są sporty zimowe i muzyka elektroniczna. Zawodowo interesuje się nowymi mediami oraz psychologią społeczną w działaniach marketingowych.
| Nadesłał:
            joannat | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)