Technologie » Internet
Nowa odsłona Mint Media
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Agencja jest obecna na rynku od 2009 roku, w tym czasie zrealizowała ponad tysiąc kampanii z przeszło 250 brandami. Głównym celem Mint Media jest kompleksowa obsługa w sferze digital oraz tworzenie zintegrowanych strategii marketingowych w social media. Poprzez takie działania agencja efektywnie buduje relacje między marką a klientem.
Nowa identyfikacja wizualna obejmuje zmienione logo, litografię, jak również zmiany w wyglądzie strony internetowej. Oprócz tych modyfikacji, agencja poszerzyła zakres działań w sferze marketingu 360 oraz rozbudowała strategię działań, opierającą się na synergii z innymi spółkami funduszu KnowledgeHub, do którego należy.
Tworząc tę identyfikację wizualną chcieliśmy stworzyć coś nowego, jednocześnie nie odcinając się zupełnie od tej, która towarzyszy nam od momentu powstania. Niemniej jednak, poszerzając nasze kompetencje zależało nam na nowoczesnym, odświeżonym wizerunku, który podkreśli nasz rozwój. Uważamy że ta identyfikacja, wraz z nową, funkcjonalną stroną podkreśli charakter naszej marki – dodaje Krzysztof Zawadzki Head of Design Mint Media.
Celem wprowadzenia zmian jest wzmocnienie pozycji firmy na rynku agencji zajmujących się kompleksowymi działaniami z zakresu digital i mediów społecznościowych. Rebranding Mint Media wyznacza nowe cele i strategie, jakie planuje podjąć agencja. Zmiany są również odpowiedzią na stale ewoluujący rynek i oczekiwania klientów.
Dostosowujemy naszą ofertę do klientów z różnych branż, z którymi współpracujemy. Rebranding jest odpowiedzią na potrzeby klientów, zarówno obecnych, jak i przyszłych. Chcemy stale poszerzać zakres naszych usług. Obserwujemy rynek i zmiany, które na nim zachodzą. Cały czas inwestujemy w rozwój naszej marki, dlatego też rebranding jest naturalnym etapem, który ma otworzyć przed nami nowe możliwości – mówi Paweł Karaś, CEO Mint Media.
Mint Media zmienia swój branding po raz pierwszy od 9 lat.
| Nadesłał:
            KnowledgeHub Fund | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)