Moda » Odzież
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Przebudowa wnętrza wpisała się w strategię rozwoju największego centrum handlowego na Śląsku, umacniając tym samym jego pozycję lidera w regionie. Przebudowie wnętrza salonu Liu Jo w Silesia City Center przyświecał cel celebracji kobiecości i podążania za trendami.
Nowa przestrzeń emanuje włoskim stylem – główną zmianą jest aranżacja przestrzeni na wzór salonu z początku XX wieku. Na powierzchni niemal 140 mkw. dominuje styl retro, na który składają się klasyczne żyrandole i wyścielane aksamitem fotele. Podłoga z jasnobrązowego laminowanego drewna, lekkie meble, duża ilość tkanin i zielonych akcentów w postaci roślin sprawiają, że nowoczesna estetyka w połączeniu z kolekcją marki podkreśla jej oryginalność oraz wprowadza przytulną i intymną, a jednocześnie luksusową atmosferę.
Nasze Centrum od lat wiedzie prym na rynku śląskich centrów handlowych. Na ten wizerunek niewątpliwie ma wpływ obecność unikalnych marek oraz nieustanne wpisywanie się w rynkowe trendy. Rozwój jest dla nas bardzo ważny, dlatego cieszymy się, że nowa aranżacja salonu Liu Jo współgra nie tylko z filozofią marki, ale też wpisuje się w strategię naszego Centrum – podsumowuje Iwona Mroczek, dyrektor Silesia City Center.
Marka Liu Jo posiada 16 sklepów w Polsce. Salon w Silesia City Center jest jedynym sklepem marki w Katowicach. Liu Jo narodziła się w 1995 roku we Włoszech w samym sercu okręgu tekstylnego w Carpi w prowincji Emilia Romagna. Została wykreowana przez młodego przedsiębiorcę Marco Marchi i jego brata Vannisa, którzy z wielkim sukcesem promują swoją markę zarówno na rynku włoskim jak i na rynkach zagranicznych. Jakość, kultura, intuicja, kreatywność i wysoka technologia dają jedność produktu ekskluzywnego, który tworzy najsilniejszy punkt firmy.
| Nadesłał:
            PRinspiration | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)