Gospodarka » Żywność

Nowa odsłona #Hellendżu! Muzyczne wyzwanie z udziałem topowych twórców

Nowa odsłona #Hellendżu! Muzyczne wyzwanie z udziałem topowych twórców
Zobacz więcej zdjęć »
Oranżada Hellena wraca z letnią kampanią, która w naturalny sposób łączy świat muzyki, szczerość przekazu i siłę pozytywnych emocji. Najnowszy etap #Hellendżu zachęca młodych do… chwalenia samych siebie - ale w wyjątkowy sposób!

W te wakacje wystartowała kolejna edycja działań, w których marka Oranżada Hellena ponownie przeplata energię młodego pokolenia z ważnym przesłaniem. Towarzyszące inicjatywie hasło „Cudze chwalicie, a siebie?” - obecne w komunikacji od samego początku – tym razem nabiera rytmu i brzmienia. Do współpracy zaproszono znanych twórców z TikToka i Instagrama, m.in. Julię Żugaj, Magdę Beredę, Mr. Polskę, Dominika Dudka, Maję Krzyżewską oraz Kubę Szmajkowskiego, którzy łącznie docierają do ponad 7 milionów obserwatorów. W kampanii artyści dzielą się w swoich mediach społecznościowych osiągnięciami, z których są naprawdę dumni - inspirując fanów do publikowania własnych sukcesów w ramach #hellendż.

Muzyka to dla współczesnych odbiorców jeden z najważniejszych sposobów wyrażania emocji i budowania tożsamości. Właśnie dlatego postawiliśmy na osoby, które potrafią mówić ich językiem oraz zachęcać do odkrywania własnej wartości, a także doceniania i celebrowania osiągnięć - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Akcję dodatkowo wspierają konkursy z nagrodami, w których do wygrania są bluzy #Hellendż oraz zestawy kultowej Oranżady Hellena.

Głosu pokolenia

Nowa odsłona kampanii wzmacnia wizerunek marki jako bliskiej młodym i wrażliwej na ważne tematy społeczne. Dzięki mocnemu przekazowi i współpracy z rozpoznawalnymi twórcami działania przyciągają uwagę, inspirują do kreatywności i budują silne relacje z odbiorcami.

Za realizację projektu odpowiadają: Magdalena Koszela - Marketing Manager i Aleksandra Prusiewicz - Junior Brand Manager w firmie Colian oraz agencja LoveBrands Group. Obsługę public relations zapewnia Kolterman Media Communications.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KMC

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »