Technologie » AGD - RTV
Nowa odsłona Amica Fusion
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowoczesna firma reklamuje nowoczesny produkt przy wykorzystaniu  nowoczesnych mediów, by dotrzeć do nowoczesnych konsumentów.  
Marcowe reklamy piekarników Fusion są kontynuacją działań  podjętych jesienią ubiegłego roku. Dla wielu osób będą więc  przypomnieniem znanej już marki, dla innych mogą stać się okazją do  odkrycia nowego sprzętu. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że prasowa  premiera linii Amica Fusion miała miejsce w październiku 2011 roku i  była punktem kulminacyjnym kampanii reklamowej prowadzonej wówczas w  Internecie i prasie. Tamte działania przyniosły nadspodziewanie dobre  efekty. Okazały się niezwykle skuteczne i zakończyły sukcesem. Było to o  tyle ważne, że sukcesem także – z technologicznego punktu widzenia –  okazał się sam piekarnik Amica Fusion, który jeszcze zanim zadebiutował w  reklamie, zyskał uznanie ekspertów na całym świecie, co zostało  potwierdzone licznymi nagrodami.
Amica uznała, że nowymi  piekarnikami z linii Fusion warto się chwalić przed całym światem, a  takie audytorium gromadzi tylko Internet. Urządzenia zresztą na to jak  najbardziej zasługują: są efektowne i efektywne – wyróżniają się  efektownym wzornictwem i efektywną technologią. Zastosowano w nich wiele  innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Przede wszystkim posiadają  funkcje ułatwiające użytkowanie, dokładnie takie, jakich konsumenci  potrzebują na co dzień i na święta. Za pośrednictwem mediów – po raz  kolejny – dowiedzą się o tym wszyscy, którzy marzą o wyjątkowym sprzęcie  w swojej kuchni.
Podobnie jak za pierwszym razem, również z  obecną kampanią związane są spore nadzieje Amiki na ciepłe przyjęcie  nowego piekarnika. Tym razem Amica Fusion, poza Internetem, również  będzie można zobaczyć w prasie – na dużych, całostronicowych kolorowych  ogłoszeniach w pismach lifestylowych i tych o tematyce wnętrzarskiej. To  ukłon w stronę tych konsumentów, którzy właśnie z pism ilustrowanych  czerpią pomysły na urządzenie własnego domu i tam szukają inspiracji dla  życia swojego i swojej rodziny. Natomiast internauci mogą liczyć na  większą liczbę finezyjnych doznań za sprawą rozmaitych form reklamowych.  Trudno już dziś bez nich wyobrazić sobie skuteczną komunikację z  wyrobionym i oczekującym interakcji użytkownikiem. 
Niektórzy  powiadają, że jeśli nie ma cię w sieci, to jakbyś w ogóle nie istniał.  Nawet gdyby to była dziś jeszcze gruba przesada, to jest tu ziarno...  może nie prawdy, tak jak w legendzie, ale myśli, która ma szansę  wykiełkować i rozwinąć się w bujną wizję, gdzie Internet służy do  załatwiania wszystkich spraw. W każdym razie Amica trzyma rękę na  pulsie.
Amica 
WIĘCEJ  INFORMACJI Z     FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			
Komentarze (0)