Zdrowie » Uroda
Nowa linia E Perfume Style i nowa kolekcja Roberta Kupisza
Robert Kupisz – człowiek wielu talentów, jako projektant mody zadebiutował w 2011 roku. Tak krótki czas wystarczył, aby podbił serca fashionistek nie tylko w Polsce. Artysta łącząc w swojej działalności wiele różnych dyscyplin, pamięta, że moda, kolory i zapachy są ze sobą nierozerwalnie połączone. Śledząc kluczowe trendy we wszystkich kategoriach ma własną interpretację tych źródeł inspiracji.
„Płyny z nowej kolekcji E Perfume Style to nie tylko połączenie nut zapachowych, to przede wszystkim trzy historie. Zapach Love kojarzy się z angielskim latem w ogrodzie, motywami kwiatowymi na zwiewnych kobiecych sukienkach. Wszystko to w atmosferze romantyzmu z dużą dawką kobiecości 
 i flirtu. Wariant Paradise to obietnica ciepłych piasków i tropikalnego klimatu, do których pasują ciężkie wzory, bujne tropikalne kwiaty i egzotyczne motywy, w bogatej i dynamicznej palecie kolorów. Taka mieszanka egzotyki i eklektyzmu jest wyjątkowo energetyczna. Trzecia możliwość, czyli Glamour to zapach prawdziwej zabawy. Zalotne lata 50-te są nieustająco powracającą inspiracją w świecie mody. Klasyczny hollywoodzki szyk retro odzwierciedlony w kobiecych wzorach i plisach jednoznacznie kojarzy się z młodością i swobodą. Śledząc ten ciąg skojarzeń, jednoznacznie widać, że nie da się myśleć o modzie nie myśląc o zapachach i odwrotnie. Dopracowana kreacja to nie tylko dodatki, ale również intrygujące i pasujące zarówno do osoby, jak i miejsca oraz czasu, perfumy, które pozostaną na naszych ubraniach długi czas”. – Robert Kupisz.   
Koncentraty do płukania z linii E Perfume Style do idealne dopełnienie zarówno najbardziej eleganckich kreacji, jak i codziennych stylizacji. Płyny Love, Paradise i Glamour to wysokiej jakości produkty, które dzięki dopracowanym nutom zapachowym idealnie nawiązują do nowej kategorii perfum dla ubrań.
| Nadesłał:
            agencja21 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)