Moda » Odzież
Nowa kampania w SHOWROOM Club - premiera kolekcji marki LOUS!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Czym jest SHOWROOM Club?
SHOWROOM Club to miejsce stworzone specjalnie dla miłośników mody. Co tydzień prezentowane są tam nowe, unikatowe kolekcje starannie wyselekcjonowanych projektantów. Twórcy klubu wybierają to, co najlepsze w polskiej modzie i dbają, by jego członkowie mogli kupić te produkty jako pierwsi i w najlepszych cenach.
Na stronie http://club.showroom.pl średnio co 10 dni odbywa się premiera najnowszych projektów topowych polskich projektantów i marek modowych – „nasze klientki dostają ofertę starannie wyselekcjonowaną przez naszych ekspertów i mogą być pewne, że zakupione produkty będą nosić jako pierwsze w Polsce“ – mówi Jasiek Stasz, jeden z twórców projektu. Dodatkowo, z okazji premiery, wszystkie prezentowane w SHOWROOM Club rzeczy będą sprzedawane ze specjalną zniżką, która wynosić będzie od kilku do nawet kilkudziesięciu procent.
Sprzedaż odbywa się w ograniczonych czasem i ilością egzemplarzy kampaniach, które trwać będą od kilku do kilkunastu dni. „Zadbaliśmy o to, żeby oferta Clubu była atrakcyjna zarówno dla osób świetnie znających się na polskiej modzie, jak i tych, którzy nie mieli jeszcze z nią styczności“ – dodaje Michał Juda. Do pierwszych kampanii zostały wybrane bardzo atrakcyjne marki, dlatego najpopularniejsze produkty mogą zostać wyprzedane już w pierwszych dniach prowadzenia kampanii.
 
   
Nowa kampania SHOWROOM Club
Kolejną marką, której kampania pojawiła sie w SHOWROOM Club jest LOUS.
Estetyczny minimalizm, wygodne formy, precyzyjny krój to punkt wyjścia premierowej kolekcji LOUS – kolejnej marki w SHOWROOM Club . Uniwersalne, a zarazem unikalne ubrania warszawskiego brandu to propozycja dla kobiet świadomych siebie, bez względu na wiek. Najnowsza kolekcja to odpowiedź na konkretne potrzeby, pasująca do wielu stylów i szaf. Kobieco, delikatnie, z najwyższą dbałością o szczegóły – to właśnie LOUS.
 
 Z okazji premiery nowych modeli, wszystkie produkty dostępne są ze specjalnym rabatem -25%. 
 Ilość dostępnych egzemplarzy jest ograniczona, a ich sprzedaż trwa tylko do 28.08. Wysyłka realizowana jest przez SHOWROOM Club w terminie ok. 3 tygodni od dnia zakończenia kampanii sprzedażowej.  
Czas trwania kampanii: 19.08- 28.08.2013r.
 Zdjęcia: Marcin Kempski/ I LIKE PHOTO  
Stylizacja: Marcin Brylski
Modelka: Roksana Chrząstowska
 Makijaż i włosy: Sylwia Rakowska  
Produkcja: SHOWROOM
| Nadesłał:
            anna.w | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)