Firma » Reklama
Nowa kampania TBWA dla WWF Polska – 1% podatku na rzecz polskich dzikich zwierząt
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Akcja ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na rzecz polskich dzikich zwierząt: rysia, niedźwiedzia i wilka. Kampania rozpoczęła się 14 marca i obejmuje: telewizję, kino, internet, strony www Fundacji oraz prasę.
Ideą kampanii jest „pomaganie dzikim zwierzętom z dziką radością”. Platformą akcji jest strona internetowa: www.1procent.wwf.pl. W ramach działań dla WWF agencja TBWA przygotowała animowany viral o Czerwonym Kapturku. Inspiracją do jego stworzenia była myśl o całkowitym wyginięciu jednego z przedstawicieli dzikich zwierząt – wilka. Celem filmu było ukazanie tego problemu w zabawnej formie, lecz przez dosadną animację: jeśli wilk wyginie, równowaga w przyrodzie zostanie zachwiana. W ramach kampanii pojawi się także film rysia.
Duże drapieżniki takie jak ryś, niedźwiedź i wilk są w Polsce zagrożone wyginięciem. Ich największym wrogiem jest rosnąca presja ze strony człowieka. Fragmentacja lasów, brak odpowiednich korytarzy ekologicznych, którymi mogłyby migrować, nieodpowiedzialne zachowanie ludzi, kiedy znajdują się w miejscach, gdzie występują te zwierzęta, to największe problemy, z którymi muszą się borykać. Kampania realizowana przez TBWA ma zwrócić uwagę na problemy dużych drapieżników. Zachęcamy do przekazywania 1% podatku, by pomóc Fundacji WWF Polska przywrócić równowagę w naturze – powiedział Paweł Średziński, rzecznik prasowy Fundacji WWF Polska.
TBWA w ramach realizowanej kampanii odpowiada również za przygotowanie direct mailingu wysyłanego do bazy darczyńców Fundacji WWF. Materiały wchodzące w skład mailingu zawierają podsumowania darowizn na rzecz WWF za poprzedni rok oraz zachęcają sympatyków Fundacji do przekazania swojego 1% podatku również w tym roku. 
Produkcją filmu wirusowego zajęło się należące do Grupy TBWA studio E-Graphics. Za zakup mediów odpowiada Pan Media Western. 
TBWA pracuje dla Fundacji WWF Polska od jesieni 2011 roku. Współpraca rozpoczęła się od wygranego przetargu agencji.
Fundacja WWF działa od 50 lat w ponad 150 krajach świata. W Polce organizacja obecna jest od jedenastu lat i działa na rzecz m.in. ochrony rzek, lasów, zagrożonych gatunków, a także powstrzymania zmian klimatu. WWF walczy również z przemytem zwierząt i nielegalnym handlem zagrożonymi gatunkami. Do sukcesów organizacji w naszym kraju zaliczyć można m.in. powstanie nowych obszarów chronionych, pełniejszą sieć obszarów Natura 2000, lepsze prawo ochrony przyrody czy ochronę dużych drapieżników żyjących w Polsce.
Informacje o TBWA \ TEQUILA 
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A. 
    
    	
| Nadesłał:
            joannat | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)