Firma » Bankowość
Nowa kampania reklamowa Sygma Bank
 Spot reklamowy zostanie zaprezentowany w  ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a kampania potrwa do 10 maja.  
Sygma Bank, kontynuując politykę budowania rozpoznawalności  marki poprzez komunikację w stacjach telewizyjnych, zaplanował na drugą  połowę kwietnia oraz pierwszą dekadę maja nową kampanię telewizyjną,  promującą sklepowe karty kredytowe. Celem kampanii jest wspieranie  budowy rozpoznawalności marki banku, jak również prezentacja  przykładowych korzyści płynących z użytkowania kart kredytowych  wydawanych przez Sygma Bank. Marketerzy banku mają na uwadze  podniesienie świadomości marki w obszarze kredytów konsumenckich, zaś  sama kampania jest kontynuacją jesiennej kampanii wprowadzającej nowy  system identyfikacji wizualnej – nowe logo, animowaną postać  marki-awatara oraz hasło „pomaga w zakupach”. Podobnie jak w  zeszłorocznej kampanii wizerunkowej banku, głównym bohaterem komunikacji  pozostaje awatar marki – robot Sygma. Awatar stanowi uwierzytelnienie i  wizualizację koncepcji strategicznej marki: koncentracji na świecie  ludzkich potrzeb i praktycznej pomocy w finansowaniu zakupów. Fabuła  spotu wykorzystuje system identyfikacji wizualnej marki do  czytelniejszej ekspozycji korzyści sklepowych kart kredytowych:  dostępności kart bezpośrednio w sklepach wielu różnych branż oraz  praktycznych ułatwień, dostępnych tylko dla posiadaczy kart (np.  darmowego transportu zakupów z wybranych sieci handlowych).
Intensywna  kampania potrwa od 18 kwietnia do 10 maja. Spoty reklamowe pojawią się  zarówno w największych ogólnopolskich stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2,  jak i w kanałach tematycznych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej  Sygma Banku: TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo, Polsat 2, Polsat News, Puls i  innych. W kampanii zostanie wykorzystany zarówno 15, jak i 30 sekundowy  spot. 
„Jesienią ubiegłego roku zapowiadaliśmy nową odsłonę w  funkcjonowaniu Sygma Bank. Po kampanii wprowadzającej nowe logo oraz  awatara chcemy teraz konsekwentnie budować świadomość marki,  przedstawiając równocześnie korzyści płynące z użytkowania naszych  kart.” – powiedział Jean-Remy Martinez, Zarządzający Marketingiem  Regionalnym w Sygma Bank. 
Podstawowe informacje o spocie użytym w kampanii:
Tytuł: „Sklepowe karty kredytowe”
Klient: Sygma Bank
Przedstawiciele  klienta: Jean Remy Martinez – Dyrektor Marketingu oraz Marta Kamińska –  Zarządzająca Obszarem Marki i Badań Rynku
Agencja kreatywna: BNA
Team kreatywny: Maja Malinowska – Brand Consultant oraz Marcin Zaborski – Senior Art Director
Dom produkcyjny: Tandem Taren-to
Studio post-produkcyjne: BOX
Kompozytor: Olaf Deriglasoff
Dom mediowy: Easymedia
zobacz klip: http://www.youtube.com/watch?v=zwL5W0uOCQA&feature=channel_video_title
Sygma Bank    
    	
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)