Technologie » Telekomunikacja
Nowa aktualizacja systemu CRM firmy Microsoft już dostępna na całym świecie
Microsoft poinformował o wprowadzeniu na rynek wiosennej aktualizacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. System został wyposażony w nowe narzędzia w zakresie marketingu, obsługi klienta i social listening, które mają pomóc przedsiębiorstwom w sprostaniu współczesnym potrzebom klientów. Innowacyjne funkcje rozwiązania, dostępne w 42 językach na 54 rynkach, zostały zintegrowane z popularnymi aplikacjami, takimi jak Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, SharePoint i Power BI dla Office 365.
Przeczytaj również
   
 – Microsoft Dynamics CRM dokonał niewiarygodnego postępu w ciągu ostatnich kilku lat. Zaawansowane możliwości nowej wersji rozwiązania dostarczają znaczącą wartość naszym klientom, stanowiąc istotny element technologii chmury firmy Microsoft dla biznesu – powiedział Satya Nadella, CEO, Microsoft Corporation. – Dzięki innowacyjnym aplikacjom biznesowym w chmurze, firmy mogą lepiej zaspokajać potrzeby swoich klientów i rozwijać swoją działalność na zmieniającym się rynku – dodał.   
 Microsoft poinformował również, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online – jako pierwsze i jedyne na świecie – spełnia wymagania klauzuli modelowych Unii Europejskiej i jej wysokie standardy dotyczące prawa prywatności jak potwierdza „Grupa robocza art. 29", czyli europejski zespół roboczy ds. ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.  
Usprawnione działania pracowników marketingu, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta z każdego miejsca
 Firmy, które jako pierwsze wdrożyły Microsoft Dynamics CRM 2013, już czerpią korzyści z  nowych możliwości rozwiązania, które zapewniają im skuteczniejszą niż dotychczas sprzedaż zdolną by sprostać wyzwaniom świata mobilnego i social, a także pozwalają na usprawnienie pracy działu marketingu oraz utrzymanie obsługi klienta na światowym poziomie.   
 Dzięki Microsoft Social Listening pracownicy działu sprzedaży, marketingu i obsługi klienta mogą wsłuchiwać się w konwersacje w serwisach społecznościowych, aby w czasie rzeczywistym uzyskać informacje na temat ich marki, produktów, konkurentów, kampanii i problemów, które mogą być istotne dla ich działalności. Microsoft Social Listening będzie dostępny w ramach subskrypcji Microsoft Dynamics CRM Online w planie Professional bez dodatkowych opłat. Klienci korzystający z rozwiązania on-premise mogą używać usługi, ponosząc niewielki koszt.   
Z kolei Microsoft Dynamics Marketing oferuje pracownikom marketingu jedno spójne rozwiązanie, które pozwala im dokładnie planować kampanie, obsługiwać leady i oceniać działania podejmowane przez aktualnych i potencjalnych klientów oraz prowadzić skalowalny email-marketing, aby następnie zmierzyć zwrot z inwestycji marketingowych. Microsoft Dynamics Marketing będzie dostępny w 32 krajach w 10 językach.
 Oprócz dostępności Microsoft Dynamics Marketing i Microsoft Social Listening, firma Microsoft wprowadziła także Unified Service Desk – narzędzie przeznaczone dla call center, które pozwala pracownikom prowadzić jednocześnie wiele działań, zwiększając ich wydajność poprzez automatyzację powtarzalnych zadań i wyświetlanie skryptów rozmów dla agentów, które umożliwiają im oferowanie bardziej spersonalizowanej i skutecznej obsługi klienta.   
Microsoft Dynamics CRM umożliwia firmom zapewnienie elastycznej i indywidualnej obsługi klienta. Dzięki nabyciu firmy Parature na początku br. Microsoft oferuje firmom możliwość interakcji z klientami poprzez takie kanały, jak czat, Facebook, Google lub Bing, narzędzia typu self-service czy kanał mobilny.
Microsoft ogłosił również, że planuje dalsze rozszerzenie Microsoft Dynamics CRM Online na kolejne rynki Europy, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej w trzecim kwartale 2014 roku[1].
 Co więcej, firma Gartner Research w swoim najnowszym badaniu  Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center[2] z 24 kwietnia br. pozycjonuje Microsoft Dynamics CRM  w gronie liderów w oparciu o kompleksowość wizji produktu i zdolność do jej realizacji.  
Więcej informacji na temat aktualizacji można znaleźć na blogu Boba Stutz’a: https://community.dynamics.com/crm/b/crmconnection/default.aspx, oraz na http://www.twitter.com/msdynamicscrm.
***
Informacje o firmie:
http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
  
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic 
Microsoft Sp. z o.o. 
Al. Jerozolimskie 195 A 
02-222 Warszawa 
tel. 22 594 10 00 
fax 22 594 10 02 
e-mail: adziedzi@microsoft.com 
 
Joanna Frąckowiak 
Microsoft Sp. z o.o. 
Al. Jerozolimskie 195 A 
02-222 Warszawa 
tel. 22 594 10 00 
fax 22 594 10 02 
e-mail: joannafr@microsoft.com 
 
Anna Klimczuk 
Microsoft Sp. z o.o. 
Al. Jerozolimskie 195 A 
02-222 Warszawa 
tel. 22 594 10 00 
fax 22 594 10 02 
e-mail: v-anszte@microsoft.com 
 
Marek Zaleski 
Microsoft Sp. z o.o. 
tel. 22 594 15 43 
fax 22 594 10 02 
kom. +48 505 191 543 
e-mail: b-mazale@microsoft.com 
 
Monika Burdach 
Microsoft Sp. z o.o. 
Al. Jerozolimskie 195 A 
02-222 Warszawa 
tel. 22 594 10 00 
fax 22 594 10 02 
e-mail: a-monib@microsoft.com   
[1] Microsoft ujawni dostępność w późniejszym terminie.
[2] Gartner nie faworyzuje żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "Magicznym Kwadrancie" ani nie zaleca użytkownikom, aby wybierali firmy z najwyższymi ocenami. Publikacje Gartner składają się z opinii organizacji badawczej Gartner i nie powinny być interpretowane jako oświadczenia rzeczywistości. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności produktów opisanych w badaniu do określonego celu.
| Nadesłał:
            EW | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)