Gospodarka » Żywność
Noc pełna strachów z Chupa Chups 3D
                Zbliża się jedno z ulubionych świąt młodzieży – Halloween. Chociaż tradycja przyszła z Ameryki, w Polsce całkiem dobrze się przyjęła. Z tej okazji Perfetti Van Melle skupia się na promocji lizaków w kształcie czach z serii Chupa Chups 3D.
	
    
	
Czachy są drugim dostępnym wariantem trójwymiarowych lizaków Chupa Chups. Charakteryzują się one niezwykłym kształtem oraz unikalną strukturą składającą się z dwóch elementów – musującej góry i klasycznej dolnej części. Oprócz promowanej obecnie czachy o smaku truskawkowo-limonkowym, na rynku dostępna jest również inna wersja lizaka 3D – Tropical Drink o smaku tropikalnym. 
Smaczny wymiar horroru
Wraz z początkiem jesieni ruszyła kampania promocyjna jedynych w swoim rodzaju lizaków w kształcie czaszki. Jej głównym punktem jest reklama w mediach wzorowana na słynnej adaptacji filmowej powieści Stephena Kinga, pt. „To”. Dodatkowo w portalach społecznościowych odbył się konkurs dla fanów marki. Uczestnicy mieli za zadanie pokazać halloweenowy klimat z lizakiem Chupa Chups Czacha, oczywiście zamieszczając na zdjęciach i w filmikach produkt na zdjęciu. Do wygrania były konsole Playstation 4 Pro oraz wyjazd do niemieckiego parku rozrywki Heide-Park na weekend strachu i warsztaty halloweenowego make-upu prowadzone przez popularną wśród młodzieży influencerkę Agnieszkę Grzelak. 
Influencerzy i konkurs, czyli jak angażować nastolatków 
Akcja promocyjna czach kończy polską kampanię Chupa Chups 3D. – Wypuszczenie na rynek trójwymiarowych lizaków okazało się ogromnym sukcesem. Młodzież wykazała spore zainteresowanie nowym produktem, w czym pomogła szeroka promocja w mediach społecznościowych oraz współpraca z dwójką uwielbianych przez nastolatków influencerów – Blowkiem oraz Agnieszką Grzelak. Nasze konkursy spotkały się z naprawdę dużym odzewem, co udowodniło, że wybraliśmy odpowiednie kanały do promocji produktów – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)