Firma » Biznes
Noc lodożerców za nami!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- To była prawdziwa uczta. Poza najpopularniejszymi naszymi smakami (śmietanka, czekolada, truskawka) dostępne były także te najbardziej niebywałe, które stały się symbolem kreatywności i inwencji Lodziarzy. Każdy z lokali biorących udział w „Nocy lodożerców" zaserwował smaki wedle własnego uznania, a także na podstawie rozeznania, dotyczącego tego, co klientom smakuje najlepiej - mówi Anna Czyżykowska, manager do spraw wizerunku i marketingu w Wytwórni Lodów Polskich „U Lodziarzy".
Przeczytaj również
Rok temu „Noc Lodożerców" zorganizował jeden z franczyzobiorców w swoim lokalu w Wasilkowie, kilkutysięcznym miasteczku koło Białegostoku. Zainteresowanie przeszło wszelkie oczekiwania. Noc okazała się ogromnym sukcesem. Na „nocne" lody w specjalnej cenie przyszło kilkaset osób. W tym roku sieć postanowiła więc przeprowadzić podobną akcję w całym województwie podlaskim, z którego wywodzi się Wytwórnia „U Lodziarzy".
- Spodziewaliśmy się szturmu, ponieważ na naszym facebookowym profilu „Nocą lodożerców" tylko na białostockim Rynku Kościuszki zainteresowanych było prawie 2600 fanów - dodaje Anna Czyżykowska.
Wytwórnia Lodów Polskich to jedna z pierwszych franczyzowych sieci na polskim rynku, produkujących lody rzemieślnicze oparte na tradycyjnych recepturach i z naturalnych składników. Słynie z niebanalnego podejścia do kwestii smaku. Regularnie zaskakuje klientów nowymi odkryciami, serwując np. sorbet piwny lub lody o smaku sera korycińskiego, żubrówki, czy regionalnego sękacza.
| Nadesłał:
            publicum | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)