Firma » Reklama
Nivea Polska z niestandardowymi działaniami dla marki Nivea Baby
Partnerem jest Onet.pl, w którego domenie znajduje się dedykowana sekcja specjalna: http://poradnikrodzica.onet.pl/.
Współorganizatorem akcji jest wieloletni partner NIVEA – Instytut Matki i Dziecka.Wszystkie działania mają na celu nawiązanie relacji z przyszłymi i obecnymi rodzicami oraz aktywizację ich w sieci.
NIVEA Baby daje także możliwość wymiany doświadczeń i dostarcza porad, które pomogą przejść przez – czasem - trudne początki rodzicielstwa.Akcja jest częścią szerszej platformy komunikacji, która obejmuje oprócz klasycznej obecności w prasie i Internecie, także media społecznościowe, kanały własne NIVEA oraz aktywności BTL.Za strategię i koordynację całości działań odpowiadają Joanna Stoińska - Brand Manager NIVEA Baby, oraz dom mediowy MEC.
Nadesłał:
kalitero
|
Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)