Firma » Reklama
Nissan LEAF tworzy przyszłość z TBWA
Nissan wierzy, że technologia przyszłości powinna być dostępna dla wszystkich już dziś. Stworzony przez markę model Nissan LEAF to samochód całkowicie elektryczny, zapewniający swoim użytkownikom fantastyczne wrażenia podczas jazdy. Jest dynamiczny, niezwykle cichy, doskonale się prowadzi, a jego ładowanie nie trwa dłużej niż przerwa na kawę. Samochód nie emituje żadnych spalin, dzięki czemu jest przyjazny dla środowiska. Jest również bardzo ekonomiczny, pozwalając przejechać 100 km za mniej niż 7,40 zł.
Na potrzeby polskiego rynku, agencja TBWA zaadaptowała zintegrowaną kampanię wprowadzającą samochód Nissan LEAF. Reklama w telewizji, prasie oraz internecie ukazuje niezwykłą radość wywoływaną u kierowcy i pasażerów podczas jazdy nowym Nissanem LEAF. Dodatkowo, na potrzeby akcji przygotowane zostały advertoriale, przybliżające dodatkowe zalety samochodu, którego nie trzeba tankować.
Nissan od lat jest jednym z największych globalnych klientów grupy TBWA. Polski oddział pracuje dla marki od 1995 r.
Nadesłał:
joannat
|
Montaż okien z podwaliną – fundament trwałości i szczelności
Chrupiąco, słodko i z przymrużeniem oka. Grześki wystartowały z zimową kampanią!
Czarna komedia „(This is not) a Christmas movie” pojawi się w piątek na Viaplay
Blask przytulnych świąt: jak dobrać oświetlenie, by wprowadzić magię do wnętrza
Pierogi z makiem
Komentarze (0)