Rozrywka » Prezenty
Niezwykłe kolejki dla dzieci
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Co takiego mają w sobie zabawkowe kolejki, że dzieciaki po prostu za nimi szaleją? Trudno powiedzieć: może chodzi o to, że kolejka od zawsze wydawała nam się prestiżowa, i nawet kiedy była już do kupienia we wszystkich sklepach, a okres posuchy zakupowej po czasach PRL minął bezpowrotnie - nam wciąż marzyły się kolejki dla dzieci i o tych pragnieniach opowiadaliśmy własnym pociechom.
Dziś sprzedawcy w sklepach z zabawkami często spotykają się z sytuacją, że o kolejkę „dla syna" pyta dorosły już tata, któremu oczy do tej zabawki tak się świecą, jakby to było jego marzenie, a nie dziecka. I jak się okazuje często tak właśnie jest. Takie przeniesione pragnienia, które idą z pokolenia na pokolenie mają swoje niezaprzeczalne plusy.
Jakie? To oczywiste: tata, który zawsze marzyło kolejce i po kilkudziesięciu latach wreszcie kupi ją swemu synowi - będzie się z nim nią bawił. A czy może być coś piękniejszego i lepszego dla dziecka, niż rodzic znajdujący w swym zabieganym dniu chwilę na wspólną zabawę? No właśnie!
I o to tu chodzi!
Popularne kolejki dla dzieci:
- Kolejki z serii Tomek i Przyjaciele ( na bazie filmu animowanego, który od lat zachwyca najmłodsze dzieci. Tu warto wiedzieć, że kolejki Tomek i Przyjaciele są rewelacyjnie wykonane i cieszą się wielkim uznaniem rodziców - jakość!)
- Kolejki drewniane (Woodyland i inne)
- Kolejki elektryczne (PIKO - polecane głównie dla nastolatków i osób starszych, są lepsze, droższe i bardziej wymagające)
- Kolejki plastikowe (klockowe i do składania - idealne dla małych niszczycieli i niedrogie)
Bez względu jednak na to, jaką kolejkę wybierzesz kiedyś dla swojego smyka pamiętaj, że najważniejsze jest, byś choć od czasu do czasu się z nią pobawił razem z dzieckiem. Rozrywka i radość murowana!
| Nadesłał:
            obserwator | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)