Firma » Biznes
Nielsen potwierdza: FRUGO rządzi!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Na pierwszym stopniu podium uplasowało się czarne FRUGO wyprzedzając napój w wersji zielonej. Jeszcze lepiej wygląda kategoria napojów sprzedawanych w szklanych butelkach: w tym zestawieniu FRUGO uplasowało się na pozycji samodzielnego lidera pozostawiając konkurencję daleko w tyle i zajmując pozycje od pierwszej do ósmej w pierwszej dziesiątce zestawienia. 
„Od powrotu FRUGO na rynek nie minął jeszcze rok, zatem dwa pierwsze miejsca na podium w kategorii napoje total traktujemy jako ogromny sukces. Nie osiągnęlibyśmy go bez udziału naszych konsumentów, którym bardzo dziękujemy za mocno owocowe wsparcie bez ograniczeń.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare. 
  
FRUGO pojawiło się w portfolio firmy FoodCare w marcu ub.r. Pierwsze butelki kultowego napoju o smaku czarnej pitahayi, zielonego lulo, pomarańczowej passiflory i różowego grosse lucuma pojawiły się wczesnym latem. Jesienią paleta FRUGO poszerzyła się o białe liczi, zimą br. wprowadzono czerwone FRUGO z granatem, a wiosną żółte z papają. 
  
Od samego początku swojego powrotu na rynek FRUGO uważnie wsłuchuje się w głosy i opinie konsumentów, szczególnie tych licznie zgromadzonych wokół profilu marki na portalu Facebook. Fani FRUGO proponują nowe kolory swojego ulubionego napoju i testują je w czasie warsztatów smaku FRUGO. To dzięki pragnieniu większości fanów na rynku pojawiło się FRUGO w dużych butlach. Fani wypowiadają się na temat nowych produktów, jakie w ciągu najbliższych tygodni pojawią się pod marką FRUGO, są aktywnymi uczestnikami działań aktywizujących społeczność FRUGO oraz odbiorcami kampanii i akcji promocyjnych.
| Nadesłał:
            Ad rem Public Relations | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)