Firma » Biznes
Netto w trosce o zdrowie i komfort klientów oraz pracowników
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Sieć handlowa Netto podjęła szereg działań zapobiegawczych oraz informacyjnych skierowanych do klientów, pracowników oraz dostawców. W związku z tym wszyscy pracownicy sieci handlowej otrzymali pakiet informacji z zaleceniami, mającymi na celu zminimalizowanie możliwości zarażenia się koronawirusem oraz instrukcje postępowania w przypadku ewentualnego kontaktu z osobami zainfekowanymi. Jako sieć handlowa, dbająca o najlepsze zaspokojenie potrzeb zakupowych klientów, Netto pozostaje w stałym kontakcie z dostawcami. W ten sposób chce zagwarantować swoim klientom komfort i zabezpieczyć jak najlepszy dostęp do najpotrzebniejszych produktów w okresie wzmożonego zapotrzebowania na nie.
- Mamy świadomość, że obecna sytuacja związana z zagrożeniem koronawirusem może budzić wiele obaw - mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Dlatego w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników podjęliśmy decyzje zapobiegawcze, które mamy nadzieję wpłyną na bezpieczeństwo pracy oraz zakupów w naszej sieci.
W związku z obecną sytuacją sieć podjęła decyzję, że w najbliższym czasie każda nieobecność pracownika spowodowana chorobą i potwierdzona zwolnieniem lekarskim nie będzie miała wpływu na wysokość uznaniowej premii frekwencyjnej.
Nadesłał:
RedNacz
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)