Firma » Reklama
Nestle rusza z promocją Nestle Musli
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Są one częścią trwającej od marca do września promocji „GWARANCJA SUPERSMAKU ALBO ZWROT PIENIĘDZY”, polegającej na zwrocie pieniędzy za zakupione 2 opakowania Nestle Musli, jeśli ich nowy smak nie spełni oczekiwań konsumenta.
W najbliższych tygodniach wielkoformatowe struktury 3D staną przed lokalizacjami sieci Auchan, Real i Tesco. Promocja będzie wspierana przez kampanię prasową, kampanię on-line, unikalne materiały POS i liczne degustacje.
Za organizację promocji i nośniki pneumatyczne odpowiada MEC Access (dział projektów specjalnych MEC), produkcją i logistyką związaną ze strukturami 3D zajmuje się Great Concept. Za zakup mediów odpowiada MEC.
Nadesłał:
kalitero
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)