Gospodarka » Przemysł
Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020
Nestlé z dwiema statuetkami Effie Awards 2020
Aż dwie marki Nestlé Polska zostały nagrodzone podczas tegorocznej edycji Effie Awards. W ramach kategorii Launch / Relaunch WINIARY otrzymały srebrne wyróżnienie za kampanię „Bez czekania". Kampanii „Nałęczowianka. Miej w sobie pragnienie" przyznano brązową statuetkę w tej samej kategorii.
Kampania „Bez czekania" WINIARY wprowadziła na rynek nowy bulion w słoiczku, podkreślając jego najważniejszy atrybut - esencjonalny smak osiągnięty dzięki długiemu gotowaniu wywaru. Kampania zrealizowana została przez agencje Publicis oraz Wavemaker.
Kampanię Nałęczowianki „Miej w sobie pragnienie", towarzyszącą rewolucyjnemu rebrandingowi marki, opracowały agencje Przestrzeń oraz Wavemaker. Nagrodzona kreacja afirmuje aktywną postawę względem życia, w którym pragnienie przedstawione jest także symbolicznie - jako pozytywna siła dająca motywację do działania.
Effie Awards to największy i najbardziej prestiżowy konkurs branży reklamowej na świecie. Po raz pierwszy przeprowadzono go w 1968 roku w Nowym Jorku. Polska jest obecnie jednym z 55 krajów, gdzie jest on organizowany. Marki Nestlé wielokrotnie były wyróżniane statuetkami konkursu m.in. za kampanię Maggi „Daj się zaskoczyć" czy WINIARY „Misja Kaszotto". W ubiegłym roku Nestlé Polska znalazło się w gronie „Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland", które jury doceniło za  najskuteczniejszą komunikacją marketingową na przestrzeni minionych dwóch dekad. 
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
Kontakt:
|     Edyta Iroko  |        Tel.: +48 600 204 870  |        edyta.iroko@pl.nestle.com  |   
|     Joanna Szpatowicz  |        Tel.: +48 600 204 159  |        joanna.szpatowicz@pl.nestle.com  | 
		Nadesłał:
            doc 
	 | 
	
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)