Firma » Bankowość
Nawet 7 proc. na Lokacie Powitalnej dla nowych klientów w Credit Agricole
Klienci, którzy do 31 lipca otworzą w Credit Agricole jedno z kont: Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie VIP lub Konto dla Ciebie MOVE! i zgodzą się otrzymywać oferty marketingowe, będą mogli skorzystać z promocyjnej oferty 90-dniowej Lokaty Powitalnej na 7 proc.
- Z badań wiemy, że jesteśmy pasywni w zarządzaniu swoimi oszczędnościami. Ponad połowa Polaków nie robi z nimi nic - to znaczy, że nie przenosi ich np. na lepiej oprocentowaną lokatę. Mam nadzieję, że nasza nowa oferta promocyjna będzie dla klientów dobrą motywacją do zmiany, a oszczędności nie będą topniały - mówi Hanna Niemiec-Kłak, manager Zespołu Produktów Oszczędnościowych.
Bank przyzna 7 proc. klientom, którzy przez cały czas trwania lokaty utrzymają zgodę na oferty marketingowe oraz w każdym pełnym miesiącu trwania lokaty: przynajmniej raz zalogują się do aplikacji CA24 Mobile lub CA24 eBank oraz przynajmniej pięć razy zapłacą kartą do konta lub używając kodu BLIK.
Można otworzyć tylko jedną lokatę w ciągu 14 dni po otwarciu wskazanego konta. Klienci zrobią to w placówce Credit Agricole lub w aplikacji CA24 Mobile. Na lokatę można wpłacić od 1 000 zł do 50 000 zł, a maksymalna długość lokaty to 90 dni. Z oferty nie mogą skorzystać klienci, którzy mieli konto osobiste w banku Credit Agricole w ciągu ostatnich dwóch lat.
Poza wysokim oprocentowaniem lokaty klienci, którzy otworzą konto, mogą liczyć na nawet 1000 zł premii. Promocja składa się z dwóch niezależnych bonusów - do 800 zł za transakcje oraz 200 zł za przelewy na rachunek. Do wyboru mają także inną ofertę, w której do zdobycia jest darmowy dostęp do usługi Empik Premium oraz do 700 zł na zakupy.  
    
    	
| Nadesłał:
            prca | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)