Technologie » Internet
NapoleonCat wyróżniony przez G2 Crowd
G2 Crowd to wiodący, międzynarodowy serwis, który umożliwia podejmowanie decyzji dotyczących zakupów biznesowych, dzięki opiniom klientów znajdującym się na stronie. Jego celem jest zapewnienie autentyczności i przejrzystości na rynku biznesowym. Każdego miesiąca witrynę odwiedza ponad milion osób.
Serwis opublikował zestawienie 20 najlepszych produktów do zarządzania mediami społecznościowymi w oparciu o zadowolenie użytkowników. Produkty są oceniane na podstawie satysfakcji konsumentów, a wyniki obliczane są przez algorytm, który uwzględnia tę ocenę. NapoleonCat został wyróżniony w dwóch kategoriach – zajął 8 miejsce w kategorii „Social Media Analytics Software” i 12 miejsce w „Social Media Management Software”. Dodatkowo, w każdej z nich, polska platforma analityczna uzyskała ponad 90 % pozytywnych głosów dotyczących łatwości użycia i spełniania wymagań klientów.
W Polsce powstaje coraz więcej skutecznych rozwiązań technologicznych. Bardzo cieszymy się, że NapoleonCat przyczynia się do rozwoju tej dziedziny. Powodem do dumy jest dla nas również fakt, że to już kolejny ranking oprogramowania biznesowego serwisu G2 Crowd, w którym zostaliśmy wyróżnieni. Jest to również bardzo motywujące, dlatego też cały czas rozwijamy i ulepszamy naszą platformę, z której licznie korzystają klienci zarówno z Polski, jaki i całego świata – mówi Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat.
 NapoleonCat to platforma do zarządzania marką w social. Klienci NapoleonCat to agencje social media, domy mediowe, wydawcy, e-commerce na sześciu kontynentach. NapoleonCat jest jedynym polskim, oficjalnym Partnerem Marketingowm Facebooka. Więcej informacji: https://napoleoncat.com/.    
    	
| Nadesłał:
            KnowledgeHub Fund | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)