Firma » Biznes
Nanovo – technologicznym partnerem eobuwie.pl
                Warszawa, 25 października 2018. Polska firma Nanovo stała się technologicznym partnerem eobuwie.pl – wiodącej platformy zajmującej się sprzedażą butów i akcesoriów odzieżowych.
	
    
	
W ramach współpracy specjaliści z Nanovo zajmują się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań cyfrowej komunikacji w stacjonarnych sklepach należących do eobuwie.pl
Jako technologiczny partner ebuwie.pl, Nanovo – wraz z ekspertami tej sieci handlowej – m.in. tworzy 
i wdraża oparte na doświadczeniu konsumenckim (tzw. Customer Experience) koncepcje, których celem jest zapewnienie klientom komfortu czy usprawnienie procesu sprzedaży w punktach handlowych sieci.
- eobuwie.pl, które niedawno wystartowało z najnowocześniejszymi w tej części Europy stacjonarnymi sklepami, postanowiło nawiązać z nami długofalową współpracę, doceniając w ten sposób nasze doświadczenie i know-how, także w handlu. Jesteśmy przekonani, że dynamiczny rozwój sieci, stanie się dodatkowym impulsem, który przyczyni się do dalszego ugruntowania naszej silnej pozycji jako czołowego dostawcy rozwiązań technologicznych dla placówek handlowych i usługowych – mówi Piotr Badowski – prezes i założyciel Nanovo. 
Nanovo odpowiada za projekt i implementację technologicznych rozwiązań dla sklepów, jak i dla mniejszych formatów sieci czyli tzw. wysp zakupowych, których do końca roku ma być kilkadziesiąt. Wszystkie znajdują się w prestiżowych galeriach handlowych. 
- Jesteśmy partnerem eobuwie.pl i integratorem technologii multimedialnych, jakie stosowane są 
w sklepach. Dodatkowo wykorzystujemy także nasze autorskie rozwiązania, bazując m.in. na możliwościach, które zapewnia opracowane przez naszych specjalistów oprogramowanie Signio S2. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej dostosować się do indywidualnych wymagań zleceniodawcy – dodaje Piotr Badowski. 
Nanovo wdrożyło nowatorską koncepcję w pierwszym sklepie eobuwie.pl w Zielonej Górze (rok. 2017), następnie we Wrocławiu, a dziś uruchamiane są kolejne sklepy, których do końca roku będzie osiem. Cyfrowa komunikacja w przestrzeni sprzedaży zastąpiła całkowicie produkty fizyczne zwykle wyeksponowane na półkach. Była to pierwsza tak zaawansowana integracja systemu Digital Signage (zarządzanie treściami marketingowymi na monitorach w punkcie sprzedaży) z e-commerce, dzięki czemu kanały sprzedaży, poprzez swoistą synergię, wymieniają się danymi. 
Nanovo współpracuje z wieloma sieciami handlowymi – m.in. z ŻABKA, SEPHORA, HEBE czy RTV EURO AGD. 
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            iwonamichalowska | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)