Rozrywka » Rozrywka
Nagrodowy zawrót głowy w Agorze Bytom
„Nagrodowy zawrót głowy" to zakupowa akcja dla wszystkich pełnoletnich klientów największej galerii handlowej w Bytomiu. Przepis na wygraną jest prosty. Robimy zakupy za przynajmniej 50 zł, odbieramy od sprzedawcy kupon z kodem kreskowym i z jego pomocą rejestrujemy się w jednym ze specjalnych kiosków multimedialnych na terenie Agory. Zadanie konkursowe polega na udzieleniu poprawnej odpowiedzi na wybrane przez siebie pytanie w jednej z trzech kategorii - za 5, 10 lub 15 punktów. Pamiętajmy jednak, że im więcej punktów, tym trudniejsza będzie zagadka. Każdy dodatkowo zarejestrowany kupon konkursowy daje kolejną możliwość rozwiązania zadania oraz szansę na poprawienie wcześniej uzyskanego wyniku, ponieważ zdobyte punkty sumują się.
Na zakończenie „Nagrodowego zawrotu głowy", system informatyczny stworzy 3 listy rankingowe:
- listę osób, które uzyskały najwięcej punktów,
- listę osób, które zarejestrowały najwięcej kuponów,
- listę osób, które najszybciej odpowiedziały na pytanie.
Nagrodą główną w każdej z kategorii jest telewizor LCD 42". Ponadto uczestnicy mają szansę na wygranie nagród dodatkowych. Takich podarunków czeka aż 225!
- „Nagrodowy zawrót głowy" to kolejny konkurs, który z rozmachem organizujemy w Agorze Bytom. Niedawno zakończyliśmy akcję „Zostań kopciuszkiem - upoluj swój bucik", a fani na Facebooku ciągle mają szansę wygrywać setki nagród w aplikacji „Spacer po Agorze" - mówi Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory Bytom. - „Nagrodowy zawrót głowy" to prawie 300 nagród dla naszych klientów i najlepszy dowód na to, że szczęście sprzyja kupującym - dodaje.
„Nagrodowy zawrót głowy" w Agorze Bytom od 10 do 31 sierpnia.
Szczegóły: www.agorabytom.pl
Nadesłał:
Profitcomms
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)