Gospodarka » Przemysł
Nagroda dla Eveline Cosmetics w plebiscycie Cosmopolitan PRIX DE BEAUTÉ 2014
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Celem konkursu jest ułatwienie czytelniczkom – młodym, aktywnym, dbającym o urodę kobietom - wyboru najlepszych kosmetyków dostępnych na polskim rynku.
Seria SLIM EXTREME od lat utrzymuje pozycję Lidera Rynku zarówno w ujęciu wartościowym jak i ilościowym. To innowacyjna seria kosmetyków do wyszczuplania oraz modelowania sylwetki m.in. z arganem, drobinkami złota, kwasem hialuronowym, kofeiną czy mikrokryształami diamentu. To produkty wyszczuplające łączące skuteczność naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Zawierają elementy, które efektywnie wspomagają odchudzanie, dbając jednocześnie o zachowanie sprężystości skóry. W skład linii wchodzi obecnie ponad 20 produktów.
- Sukces linii SLIM EXTREME tkwi w jej innowacyjności oraz sprawdzonej przez tysiące Polek skuteczności. Nagroda Prix de Beauté jest jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych w branży kosmetycznej. Wybór czytelniczek oraz profesjonalnego jury to dla nas szczególnie ważne wyróżnienie – mówi Agnieszka Kamila Nierychlewska, PR Manager Eveline Cosmetics.
Prix de Beauté jest jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych w branży kosmetycznej w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i w Polsce. Nagrodzone firmy otrzymują statuetkę Prix de Beauté przedstawiającą diament na postumencie. Pierwsza edycja konkursu Prix de Beaute odbyła się w 1993 roku w Niemczech. W Polsce konkurs ten został zainaugurowany w 1998 roku i cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Dotychczasowe edycje okazały się wielkim sukcesem. Duża liczba zgłaszanych produktów jest wyrazem wyjątkowej rangi i prestiżu tego konkursu.
Nadesłał:
konceptPR
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)