Gospodarka » Przemysł
Nagroda dla Eveline Cosmetics JOY TRENDY 2014
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych produktów sprzedawanych na polskim rynku. Kosmetyki były oceniane przez jury złożone z czytelniczek i ekspertów redakcji.Redakcja magazynu JOY w oparciu o wskazane kryteria: jakość, cena, design dokonała wyboru produktów i zamieszczając na stronie internetowej www.joytrendy.pl poddała pod głosowanie czytelniczek.
Seria SLIM EXTREME od lat utrzymuje pozycję Lidera Rynku zarówno w ujęciu wartościowym jak i ilościowym. To innowacyjna seria kosmetyków do wyszczuplania oraz modelowania sylwetki m.in. z arganem, drobinkami złota, kwasem hialuronowym, kofeiną czy mikrokryształami diamentu. To produkty wyszczuplające łączące skuteczność naturalnych składników i nowoczesnych technologii. Zawierają elementy, które efektywnie wspomagają odchudzanie, dbając jednocześnie o zachowanie sprężystości skóry. W skład linii wchodzi obecnie ponad 20 produktów.
Tajemnica sukcesu linii SLIM EXTREME tkwi w sprawdzonej przez tysiące Polek skuteczności tych kosmetyków. Wciąż rozszerzamy linię o produkty najwyższej jakości zaawansowane technologicznie pod względem składu. Prestiżowa nagroda JOY TRENDY to powód do dumy, gdyż wyboru najlepszego produktu dokonały same czytelniczki - mówi Karina Kozerska Dyrektor Marketingu Eveline Cosmetics.
JOY jest międzynarodowym, luksusowym magazynem dla kobiet kształtującym najnowsze trendy. Joy został stworzony z myślą o dynamicznych kobietach ciekawych świata, które chcą być na czasie. Magazyn ten zaspokaja potrzeby każdej nowoczesnej kobiety modnej, dbającej o urodę i cieszącej się życiem. To dlatego moda, uroda i styl życia stanowią kategorie konkursu JOY TRENDY.
Nadesłał:
konceptPR
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)