Dom » Budownictwo
Nagroda "Best Design Brand 2016/2017" dla KLUDI
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Tytuł  ten przyznawany jest markom, które w ciągu ostatniego roku wyróżniały  się innowacyjnością oraz zdobyły najwięcej odznaczeń PLUS X w kategorii  „Design”.  
Wyłaniając zwycięzcę, jury konkursowe analizuje wiele aspektów.  Do najważniejszych należą: zastosowanie nowatorskich technologii, jakość  komponentów, ergonomia użytkowania oraz walory wzornicze. Zgodnie z  filozofią, jaka przyświeca organizatorom PLUS X AWARD innowacyjne  myślenie jest gwarancją trwałego sukcesu marki. Producenci sukces ten  mogą osiągnąć tylko wtedy, gdy oferowane przez nich rozwiązania wpiszą  się w oczekiwania i potrzeby - również te emocjonalne - potencjalnych  odbiorców. Wśród najbardziej pożądanych cech produktów wymieniają:  jakość, funkcjonalność, intuicyjność użytkowania, ekologię oraz design.
Nagroda PLUS X AWARD „Best Design Brand 2016/2017” dla KLUDI  jest wynikiem konsekwentnie prowadzonych działań. Marka ma na swoim  koncie szereg wyróżnień przyznawanych przez magazyny branżowe oraz  niezależne instytucje. Duże znaczenie ma również fakt, że proces  projektowania i wdrażania produktu w KLUDI skupiony jest na potrzebach i  oczekiwaniach przyszłych użytkowników. Jak zauważa główny projektant  marki KLUDI Michael Stein: Design nie jest i nie powinien być tylko  synonimem luksusu dostępnego dla wybranej grupy społecznej. To łatwość  wykonywania rutynowych czynności i przyjemność wynikająca z użytkowania  trwałych oraz funkcjonalnych produktów. Naszą strategią od wielu lat  jest tworzenie eleganckiego designu, który wzbudza emocje, nie tracąc  przy tym na naturalności. Kształtów i form, które zachwycają kiedy je  widzisz, dotykasz ich i używasz. Bardzo cieszą nas wyróżnienia takie,  jak „Best Design Brand”, bo to najlepsze potwierdzenie, że przyjęta  przez nas strategia jest słuszna. To także wspaniała rekomendacja,  dzięki której nasi klienci mogą mieć pewność, że kupują produkt naprawdę  wysokiej klasy.

 
  
KLUDI jest niemieckim producentem armatury łazienkowej i kuchennej, zestawów natryskowych i systemów odpływowo-przelewowych. Od 1926 roku, rodzinna firma, która powstała w Menden w Niemczech, ma ciągły wpływ na kształtowanie przemysłu poprzez innowacyjne pomysły i praktyczne rozwiązania stosowane w bateriach kuchennych i łazienkowych. Wiele funkcji, mających zastosowanie w nowoczesnych armaturach ma swój początek w KLUDI. Przykładem tego jest przyłącze Multi, zainicjowane przez KLUDI, które daje możliwość podłączenia do baterii zmywarki lub pralki, przez co dodatkowe zawory i podłączenia do tych urządzeń stają się zbyteczne. Do kolejnych, ciekawych i innowacyjnych rozwiązań można zaliczyć złącze Bajonett, do montażu baterii pod oknem oraz pierwszą baterię kuchenną serii KLUDI E-GO, która daje możliwość wyboru obsługi bezdotykowej lub tradycyjnej. Ponad 1000 pracowników KLUDI każdego dnia zapewnia wysoką jakość obsługi klientów w ponad 100 krajach na całym świecie. Ponad 50% całkowitego obrotu KLUDI jest osiągane na rynkach zagranicznych, dlatego też KLUDI posiada 12 przedstawicielstw handlowych, 3 zakłady produkcyjne w Europie z centralą w Menden oraz 2 fabryki poza Europą.
Kludi (więcej informacji: press box )
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)